Re: Onze wedstrijdtaarten by Jolanda & Bien
erg mooi
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Onze wedstrijdtaarten by Jolanda & Bien
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
erg mooi
Ben het helemaal eens met de dames, ze horen bij elkaar.
Ze zijn super, knap gedaan hoor.
Heel mooi zeg! Prachtig gedaan en leuk idee!
Ja....zo samen is het een schitterend geheel...wat en super idee...en zo mooi utgevoerd...jullie hebben samen een prachtig geheel gecree
Ze horen inderdaad echt samen. Ik heb ze apart gezien maar samen spreken ze veel meer. Mooi ontwerp en erg mooi uitgevoerd
Wat ik er heel mooi aan vond (ja in het echt gezien) waren de ronde vormen bij de vrouw en de hoekige vormen bij de man.
Ipv piepschuim gebruik ik voor andere hobbies ook wel eens groen isolatieschuim. Dit kun je gemakkelijk zagen zonder synthetische kruimels. Ik weet niet hoe het heet maar het is groen, met hele kleine luchtbelletjes. Kijk eens in de bouwmarkt.
Ja ze zijn echt super!
Samen staan de taarten heel erg leuk!
Dames, prachtig kunstwerk!
prachtig zeg, ik heb ze ook live mogen bewonderen, echt geweldig alleen zeer jammer dat ze niet bij elkaar mochten staan, dat was echt een domper geloof ik!!
Ze zijn echt heel gaaf.....en haha ik zie het beeld van piepschuim overal al voor me en dat is van dat lekkere statische plakspul....hahahaha.....of eerder snik snif snotter!!!!
ja deze heb ik gezien ! ik wist eerst niet wat het was, maar toen zag ik de andere . . hihi
wel jammer inderdaad dat ze niet bij elkaar stonden !
Chappeau!!!
( als je dat zo schrijft
)
xx
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Onze wedstrijdtaarten by Jolanda & Bien