1 Laatst bewerkt door Bien (01-06-2008 22:11)

Onderwerp: Onze wedstrijdtaarten by Jolanda & Bien

Wat zijn er veel dagen aan vooraf gegaan voordat we eindelijk besloten wat we gingen maken, torso's waren al snel gekozen, maar liggend, staand. Geloof dat ons eerste idee, liggende torso''s waren, bekleed met mozaik a la Gaudi.

Maar staande torso's waren het, dus een hoop dummies op elkaar lijmen en snijden maar, nog een vriendin van Jolanda erg blij gemaakt omdat we zelf niet durfde te beginnen met snijden in die stapel. Haar achterlatend met een huis in Kerstmis sfeer, zijn we weer naar Jolanda d'r huis gegaan en verder gaan snijden. Nog overal waar we lopen worden we achtervolgt door piepschuim.

Ons uitgangspunt was dat de taarten bij elkaar moesten pasten en orgineel zijn. Ik denk dat we daar wel aan hebben voldaan, de meeste zullen gisteren en vandaag de taarten apart hebben zien staan, maar ze hoorde echt bij elkaar. Op zichzelf sloegen ze nergens op. Dus vanavond nog even snel foto's gemaakt zodat ik ze kan plaatsen

Op de foto komen de kleuren helaas niet zo goed over, de man was goud,zilver en donkerblauw en de vrouw goud, zilver en lila.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-CXVWGYGW.jpg

Jolanda, vul je dingen aan die ik ben vergeten.

Oh ja, vandaag opgehaald, zal jullie de reis terug besparen, aangezien toen net het NL efltal klaar was met een wedstrijd in de Kuip!!!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

Re: Onze wedstrijdtaarten by Jolanda & Bien

ik had ze al gezien in de gallerie op de site, ben zelf niet naar ahoy geweest, maar ik vind ze echt mooi hoor!! echt kunstwerken! je blijft kijken!
- - - applaus - - -

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

Ja ze horen samen. Miss leren ze ervan voor de volgende keer. Ze zien er toch geweldig uit. Heel origineel.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

4

Ik heb ze in het echt gezien, maar deze foto toont aan wat ik toen al dacht: zo bij elkaar staan ze werkelijk SUPER! Nu komen ze tenminste echt tot hun recht! Vooral de diagonaal die overgaat van de mannentorso naar de vrouwentorso vind ik heel mooi om te zien nu!

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

5

Heb ik dan toch scheel gekeken in Ahoy gisteren want ik heb ze helemaal niet gezien :O Ik vind ze prachtig!! En inderdaad stom dat ze ze niet bij elkaar hebben gezet...

Simones Kitchen/Junglefrog Images
Workshops fotografie en styling voor foodbloggers

6 Laatst bewerkt door Jol321 (01-06-2008 22:12)

H

Groet, Jolanda

7

Mijn huis staat inderdaad vol, want ik heb de taarten van Ruth hier ook staan, de winnende taarten dus!!! Wel leuk om op mijn gemak daar naar te kijken, hij is echt heel erg mooi, al die details!!!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

8

Er is al veel over gezegd en over geschreven maar inderdaad:

... ze horen naast elkaar...!!!!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

9

Waauw, wat een prachtig geheel!
Schitterend :Y

xxx

10

Ze zijn prachtig Bien en Jolanda!! En zooo stom/jammer dat ze niet bijelkaar stonden!! Hopelijk is dat volgend jaar beter geregeld.

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

11

Wat een superorigineel ontwerp, ik vind ze prachtig!

Groetjes, Sylvia

het plaatje samen is echt superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ik had het al gezegt maar nog maar een keer

zijn echt kunstwerkjes

Groetjes frutseltje
http://www.fantasia-cakes.nl

13

Ja bij elkaar staan ze wel errug kunstig!

Maar hoe in vredesnaam hebben jullie die dingen bekleed????

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !

14

Niet de makkelijkste taarten om te maken, dus dikke complimenten hoor, wat een uitdaging.

Groetjes Peronne
www.tijdvoortaart.nl

15 Laatst bewerkt door Lara M. (02-06-2008 09:57)

Heel erg gaaf, onwijs knap uitgesneden alleen al en ja zo samen, echt SUPERHIP!!!
Heel jammer dat ze niet tot hun recht kwamen saampjes op de beurs!!
Dikke :thumb: voor jullie beiden!

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

ben het helemaal met jullie eens,
zo samen krijgt het pas betekenis en duidlijkheid!
heel orrigineel bedacht en mooi uitgevoerd! en zoooooo grooooooot!!!!
Saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!

17

Wat origineel zeg!!!!

Vele en lieve groetjes Nicole

18

ja, zo hoorde ze te staan op de wedstrijd.....dames, petje af voor deze originele supertaarten :thumb: prachtig doorlopend diagonaaltje :D

Alles goed???? nee 3 fout

19

Je blijft er idd naar kijken, heel gaaf die kleurtjes.

20

echt erg mooi en inderdaad erg jammer dat ze niet zo stonden op de wedstrijd!

super toffe taarten!

21

Ze komen zo nog meer tot hun recht!!  Blij dat je ze even samen op de foto had gezet. En ja ik vond ze dus zeer origineel!!

groetjes Francisca

22

Oh jeetje.........joekels!!!! Hoe hebben jullie die lappen gerold? Ontiegelijk leuk bed8!!! Stom dat ze niet bij elkaar stonden!!!!
Maarruh............ben ik nou de enigste die zich dat afvraagt..................hoe de voorkanten er uit zien.......... :O

23

Ja meiden, jullie hebben er iets super moois van gemaakt. En idenrdaad, bij elkaar staan ze veeel en veeeeeeel beter.
Mogen jullie trots op zijn hoor!

24

ik heb ze afzonderlijk gezien op de beurs, maar samen zijn ze veel mooier! spijtig dat ze niet konden samen staan...

Is Ruth de dame die die roze taart met onderaan winkeltjes gemaakt heeft?
staat deze ook ergens op de site, want ik vind hem echt wel top!

groetjes, Katleen  - patissière en cakedesigner, met workshops!

25

Samen zijn ze inderdaad veel leuker! Echt iets super origineels ervan gemaakt :Y