Onderwerp: Onze wedstrijdtaarten by Jolanda & Bien
Wat zijn er veel dagen aan vooraf gegaan voordat we eindelijk besloten wat we gingen maken, torso's waren al snel gekozen, maar liggend, staand. Geloof dat ons eerste idee, liggende torso''s waren, bekleed met mozaik a la Gaudi.
Maar staande torso's waren het, dus een hoop dummies op elkaar lijmen en snijden maar, nog een vriendin van Jolanda erg blij gemaakt omdat we zelf niet durfde te beginnen met snijden in die stapel. Haar achterlatend met een huis in Kerstmis sfeer, zijn we weer naar Jolanda d'r huis gegaan en verder gaan snijden. Nog overal waar we lopen worden we achtervolgt door piepschuim.
Ons uitgangspunt was dat de taarten bij elkaar moesten pasten en orgineel zijn. Ik denk dat we daar wel aan hebben voldaan, de meeste zullen gisteren en vandaag de taarten apart hebben zien staan, maar ze hoorde echt bij elkaar. Op zichzelf sloegen ze nergens op. Dus vanavond nog even snel foto's gemaakt zodat ik ze kan plaatsen
Op de foto komen de kleuren helaas niet zo goed over, de man was goud,zilver en donkerblauw en de vrouw goud, zilver en lila.

Jolanda, vul je dingen aan die ik ben vergeten.
Oh ja, vandaag opgehaald, zal jullie de reis terug besparen, aangezien toen net het NL efltal klaar was met een wedstrijd in de Kuip!!!
Ik vind ze prachtig!! En inderdaad stom dat ze ze niet bij elkaar hebben gezet...
voor jullie beiden!