26

Re: Onze wedstrijdtaarten by Jolanda & Bien

erg mooi

27

Ben het helemaal eens met de dames, ze horen bij elkaar.
Ze zijn super, knap gedaan hoor.

gr agnes

28

Heel mooi zeg! Prachtig gedaan en leuk idee!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

29

Ja....zo samen is het een schitterend geheel...wat en super idee...en zo mooi utgevoerd...jullie hebben samen een prachtig geheel gecree

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

30

Ze horen inderdaad echt samen. Ik heb ze apart gezien maar samen spreken ze veel meer. Mooi ontwerp en erg mooi uitgevoerd

Groeten van Nicole

31

Wat ik er heel mooi aan vond (ja in het echt gezien) waren de ronde vormen bij de vrouw en de hoekige vormen bij de man.
Ipv piepschuim gebruik ik voor andere hobbies ook wel eens groen isolatieschuim. Dit kun je gemakkelijk zagen zonder synthetische kruimels. Ik weet niet hoe het heet maar het is groen, met hele kleine luchtbelletjes. Kijk eens in de bouwmarkt.

32

Ja ze zijn echt super!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

33

Samen staan de taarten heel erg leuk!
Dames, prachtig kunstwerk!

Groetjes Tweety!

34

prachtig zeg, ik heb ze ook live mogen bewonderen, echt geweldig alleen zeer jammer dat ze niet bij elkaar mochten staan, dat was echt een domper geloof ik!!

35

Ze zijn echt heel gaaf.....en haha ik zie het beeld van piepschuim overal al voor me en dat is van dat lekkere statische plakspul....hahahaha.....of eerder snik snif snotter!!!!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

36

ja deze heb ik gezien ! ik wist eerst niet wat het was, maar toen zag ik de andere . . hihi :D wel jammer inderdaad dat ze niet bij elkaar stonden !

Chappeau!!!
( als je dat zo schrijft :lol:)

xx