26

Re: bruidstaart met erg veel wensen

waaw, ik vind het toch echt een prachtige taart hoor! zelfs al zou je dit zelf niet gekozen hebben..
Ben ook je andere taarten eens gaan bekijken: je hebt al een berg geweldige taarten gemaakt! schitterend gewoon!

27

Nou, dan is ie ZEKER goed gelukt!!! :thumb:
Erg knap!! :Y Gaaf hoe je alles erin hebt kunnen verwerken!!

28

Sigrid: Een verteltas is een thematas voor op school. Hierin zitten allemaal boeken die over

groeten Annemieke
Cake It

29

Jaaa, daar is-ie dan! Haha, ik zie het nu ps!
Tja, wat een weensen h

30

Hij is super geworden!! Ondanks dat je nauwelijks vrijheid had om de taart te ontwerpen! Super gedaan!!

31

ohhhhhhhhhhhhhh hij is grandioos gelukt zeg. Ik vind em heel mooi, ik hoor graag nog details, goed hoor, ik zou echt hartstikke trots zijn!!!!!!

Mijn taarten zijn te zien op:
http://www.taartenkotje.mijnalbums.nl

32

Mijn schoon ouders hebben ook zo'n samenlevings vorm...en zouden ook kiezen voor een taart zonder kunstmatige stoffen. hmmmmm wat een toevalletje!

Anyways, ik vind dat je ondanks deze onorthodoxe wensen toch een super mooie, romantische taart hebt gemaakt! Het lijkt mij ergens ook wel heel leuk om iets te maken wat je zelf helemaal niks vindt, maar de ontvanger wel!

33

Ik vindt het heel mooi gemaakt hoor!

Groetjes Tweety!

34

wat een lijst met wensen! toen ik het las dacht ik 'nee' maar toen ik je taart zag dacht ik 'ja!' ik vind ze echt heel mooi gemaakt hoor!

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

35

Bruidstaart met erg veel knap gelukte details! Hartstikke goed joh :Y !

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

36

Prachtig gedaan! Je mag trots zijnop jezelf.

Mag ik vragen hoe je het pad hebt gemaakt? Kun je mij misschien helpen aan een voorbeeld?

37 Laatst bewerkt door bikkel16 (27-10-2007 09:32)

Hij is heel mooi geworden zeg. Wat moeilijk als er zoveel wensen zijn, maar dat heb je wel heel mooi gedaan :thumb: .

38

Ik vind hem super. Heb bewordering voor je, lijkt me heel erg moeilijk omdat die mensen zoveel wensen hebben.

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

39

Wat knap dat je met zoveel wensen toch een heel stijlvolle taart hebt gemaakt waarbij niets uit de toon valt!