Re: bruidstaart met erg veel wensen
waaw, ik vind het toch echt een prachtige taart hoor! zelfs al zou je dit zelf niet gekozen hebben..
Ben ook je andere taarten eens gaan bekijken: je hebt al een berg geweldige taarten gemaakt! schitterend gewoon!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » bruidstaart met erg veel wensen
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
waaw, ik vind het toch echt een prachtige taart hoor! zelfs al zou je dit zelf niet gekozen hebben..
Ben ook je andere taarten eens gaan bekijken: je hebt al een berg geweldige taarten gemaakt! schitterend gewoon!
Nou, dan is ie ZEKER goed gelukt!!! 
Erg knap!!
Gaaf hoe je alles erin hebt kunnen verwerken!!
Sigrid: Een verteltas is een thematas voor op school. Hierin zitten allemaal boeken die over
Jaaa, daar is-ie dan! Haha, ik zie het nu ps!
Tja, wat een weensen h
Hij is super geworden!! Ondanks dat je nauwelijks vrijheid had om de taart te ontwerpen! Super gedaan!!
ohhhhhhhhhhhhhh hij is grandioos gelukt zeg. Ik vind em heel mooi, ik hoor graag nog details, goed hoor, ik zou echt hartstikke trots zijn!!!!!!
Mijn schoon ouders hebben ook zo'n samenlevings vorm...en zouden ook kiezen voor een taart zonder kunstmatige stoffen. hmmmmm wat een toevalletje!
Anyways, ik vind dat je ondanks deze onorthodoxe wensen toch een super mooie, romantische taart hebt gemaakt! Het lijkt mij ergens ook wel heel leuk om iets te maken wat je zelf helemaal niks vindt, maar de ontvanger wel!
Ik vindt het heel mooi gemaakt hoor!
wat een lijst met wensen! toen ik het las dacht ik 'nee' maar toen ik je taart zag dacht ik 'ja!' ik vind ze echt heel mooi gemaakt hoor!
Bruidstaart met erg veel knap gelukte details! Hartstikke goed joh
!
Prachtig gedaan! Je mag trots zijnop jezelf.
Mag ik vragen hoe je het pad hebt gemaakt? Kun je mij misschien helpen aan een voorbeeld?
Hij is heel mooi geworden zeg. Wat moeilijk als er zoveel wensen zijn, maar dat heb je wel heel mooi gedaan
.
Ik vind hem super. Heb bewordering voor je, lijkt me heel erg moeilijk omdat die mensen zoveel wensen hebben.
Wat knap dat je met zoveel wensen toch een heel stijlvolle taart hebt gemaakt waarbij niets uit de toon valt!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » bruidstaart met erg veel wensen