1

Onderwerp: bruidstaart met erg veel wensen

Deze mensen hadden een erg lang verlanglijstje waaraan de taart moest voldoen.
Zo wilden zij iets met: vleermuizen, vlinders, de natuur, hun 4 kinderen, wandelen, bloemen en de kleur van de trouwjurk die turquaas is en de verteltas.
Het vergde wat denkwerk. De kinderen zijn na overleg met de bruid afgevallen. Er waren wat allergische kindjes, die kregen speciale cupcakes, waar de vleermuizen op terugkomen. Verder is er een turquaas wandelpad aangelegd, dezelfde kleur vlinders, er zit ergens op de taart nog een schaapje en een egeltje. Veel herdera waarin de verteltas is opgehangen.
De taart moest gebracht worden op een boot, waarna ze door de grachten van Amsterdam gingen varen. We dachten eerst dat we op de verkeerde boot waren, want er was helemaal niets versierd. Toen hebben we de taart neergezet, voorzien van het bruidspaartje en de laatste vlinders en snel foto's gemaakt. Toen weggegaan en de taart op hoop van zegen achtergelaten. Gelukkig werd er net gebeld dat de taart geheel aan de verwachtingen voldeed en vonden zij de taart helemaal geweldig. Pfffffff!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-K63LMVLC.jpg

Het is een heel specifieke taart voor mensen die hier zo hun eigen mening over hebben en dan moet je soms even slikken. Het is totaal niet mijn smaak, maar gelukkig doet dat er ook niet toe. De kunst is de klant blij te maken en dat is gelukkig goed gelukt.

groeten Annemieke
Cake It

2

Re: bruidstaart met erg veel wensen

Pff wat een wensen! Maar je hebt er iets moois van gemaakt!!

3

Nou ik vind het een mooie strakke taart!!!!!! mijn complimenten hoor

4

prachtige taart wat een wensen hebben die mensen zeg, maar je hebt het prachtig opgelost!

5

Leuk...maar een bruidstaart maken waar je wel je eigen idee in kwijt kunt lijkt me een leukere klus ;)

6

Ik vind hem leuk geworden!

7

Zo he. Toen ik las waar het allemaal aan moest voldoen.....pff, ik had het bijvoorbaat al opgegeven maar het is jou helemaal gelukt! Prachtig gedaan!

8

Ondanks alles is ie toch prachtig geworden

liefs mell

9

heel mooi geworden! Je hebt aan al die specifieke wensen een hele mooie draai gegeven... heel knap!

groetjes Crystal
Mijn taarten zien? -->Crystal's creaties

10

Ik vindt hem heel mooi!!

groetjes Francisca

11

Ik vind 'm ook heel mooi, lijkt me een ontzettende klus om te maken, maar hij is goed gelukt!

Groetjes, Car 
Uno per Uno Workshops

12

knap hoor al die wensen te kunnen verwerken, en spannend ook dat ie in de smaak valt mooi toch!

Kijk gerust eens in mijn taartenalbum
http://www.creabrigitte.mijnalbums.nl

13

jee, zeg. Wat een kunstwerk. Prachtig. En zo goed uitgevoerd met al die wensen.
Toppie!!

groetjes sandra
www.sandrastaarten.nl

14

Wat prachtig zo met dat pad erlangs!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

15

Hij is echt prachtig, en zo mooi dat je het er goed i hebt weten te verwerken. Dat is moeilijk, de kleurijke trouwtaart die ik toen moest maken was er ook een vol wensen en precies weten wat ze willen. Dat is zo moeilijk, maar je hebt het top gedaan. :D
O, ik vind je bruidspaar ook echt heel mooi gedaan. :D

16

Ik vind 'm prachtig... *zucht*... een van de allermooiste
bruidstaarten die ik gezien heb...

Mag ik nog vragen waarmee de taart gevuld is?

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

17

Wow, dat heb je echt prachtig verwerkt zeg! Wat een verlanglijst!!

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

18

Dat lijkt me zo moeilijk als mensen je een opdracht geven met van alles en nog wat. En dan mag je vervolgens zelf aan de slag en het uitwerken.
Iedereen is creatief hier, maar dit is toch wel een kunst om het dan zo te brengen.
Heel knap!

19

Het is een prachtige taart geworden Annemiek, petje af hoor met zoveel (moeilijk combineerbare ;) ) wensen, heel stijvol gedaan en ook echt niet t

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

20

Koenie, sorry, ik had er aan moeten denken "de vulling"
Gewoon simpel gehouden, citroencreme met 4vruchtenjam.
De cupcakejes waren lactosevrij en zonder kunstmatige kleurstoffen. De vleermuizen zijn namelijk heeeeeel donkerbruin met cacoa gekleurd. Alleen het turquaase bovenlaagje mocht gekleurd (omdat het toch feest was).

Deze mensen hebben een heel bijzondere samenlevingsvorm gekozen. Ze zijn wel getrouwd maar wonen niet samen. Ik weet niet precies waarom. Heb het ook niet gevraagd, want ik kende ze verder niet.

groeten Annemieke
Cake It

21

een aparte taart bij een apart verhaal dus, prima toch! Je hebt het geheel mooi gemaakt!

Je hart fluitsert, luister goed!

22

Ik vind ook dat je het super hebt gedaan. Dat kan heel moeilijk zijn met zoveel wensen, helemaal als het je smaak niet is.
Het is ook niet helemaal mijn smaak (ik zou niet zo'n bruidstaart willen), maar ik vind hem toch supermooi geworden! Echt een dikke :thumb:

Mijn website: Presentaart

23

Best wel eng om de taart dan zo maar achter te laten. Stel je voor.......
Maar voor de wensen die er bij horen, vind ik deze erg goed gelukt hoor.

Groetjes Gonnie.

www.trendytaart.nl

Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.

24

Wat een waslijst aan wensen maar je hebt het er super afgebracht :Y, hij is heel mooi en vol zorg voor hun wensen gemaakt. Het lijkt me niet gemakkelijk! Ik heb echter 1 vraag: wat is toch een verteltas? Ik heb er echt nog nooit van gehoord.

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

25

Je kreeg heel veel wensen mee, maar je hebt er iets prachtigs van gemaakt!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl