Onderwerp: Dripcake, giant cupcake en een wintertaart ;)
Iemand bestelde deze dripcake bij mij voor de 50ste verjaardag van een vriendin. Klant was gelukkig helemaal blij. Ik was niet zo tevreden over de kleur van de drip. Hoe zouden jullie deze wit maken? Kan dat wel, witte ganache? Of moet ik dan royal icing gebruiken om te drippen? Lijkt mij een stuk minder lekker namelijk...
Heel lastminute werd deze giant cupcake voor een cake smash besteld. Het maakte haar niet uit hoe die werd, ze was al heel blij dat ik hem wilde maken. Had het eigenlijk ook te druk met de grote taart hieronder. Maar toch maar gezegd dat ik hem wilde maken. Onderkant gewoon kaal gelaten met lintje erom. Bovenkant toefjes en sterretjes. Crème was wat te zacht om op te spuiten, daardoor lukten de toefjes niet zo mooi. Maar ik had eigenlijk geen tijd om dit opnieuw te proberen. Klant was heel blij. Ik krijg waarschijnlijk ook nog een foto doorgestuurd. Lijkt me heel leuk om te zien!
Voor de eerste verjaardag van Norah mocht ik een grote taart (en cupcakes) maken. Op de taart zitten glittertjes en sneeuwvlokken. Op de 1 zitten suikerkristallen.