Onderwerp: Eigen recepten of uit verpakking?
Hallo,
Zoals jullie kunnen zien ben ik redelijk nieuw hier. Dus sorry als hier al een ander topic over is. Maar ik kon het zo snel niet vinden.
Ik ben mijzelf even wegwijs aan het maken in de taarten wereld. Ik ben er al achtergekomen dat het versieren het leukste is en niet zo zeer het bakken. Misschien komt dat ook wel omdat het mij niet zo gemakkelijk af gaat. Het is het iedere keer net niet. Te droog, te weinig beslag etc etc.
Nu is het zo... als ik een taart maak dan heb ik altijd in mijn achterhoofd dat ik alles zelf moet maken. Voel me dan een beetje een vals speler ofzo (terwijl ik er nu toch steeds meer na ga neigen haha) Maar toch lees ik dat heel veel mensen de mixen gebruiken van bijvoorbeeld Funcakes. (de biscuit of red velvet)
Nu vraag ik mij dus af, wat gebruiken de meeste mensen hier.. eigen recepten of toch de voor verpakte artikelen.
En dan vraag ik mij nog iets af. Ik ben op zoek naar een goede stevige slagroom. Ik kan bijna nergens die van 40% vinden. Hoe doen jullie dat? En ik zie op foto's vaak witte toefen en ben er altijd vanuit gegaan dat dat slagroom was. Maar zou dat ook die enchanted cream kunnen zijn? Ben benieuwd wat jullie gebruiken