Onderwerp: Waar is Spullen voor je taart/Taart voor groot en klein?
Hallo allemaal,
Ik heb in april een PME-Cursus deel 1 geboekt en betaald bij Taart voor Groot en Klein in Dordrecht. De cursus zou 7 maandagavonden zijn vanaf 12 september aanstaande.
Nu vond ik het wat vreemd dat ik nog steeds geen verdere informatie heb gehad en dus vandaag maar eens gebeld. Tot mijn grote schrik is het telefoonnummer niet meer in gebruik en op de website is ook niks meer te zien. Wel kom ik, als ik op internet kijk, al snel uit bij 'Spullen voor je taart', ook in Dordrecht maar op een ander adres. Zij hebben hetzelfde telefoonnummer als 'Taart voor Groot en Klein' (wat dus niet in gebruik is), maar hun site doet het nog wel gewoon. Ze hebben een behoorlijk webshop waar je nog gewoon kunt bestellen (tot betalen aan toe).
Ik woon niet echt in de buurt van Dordrecht, dus even langsgaan is niet zo makkelijk. 'Spullen voor je taart' zit in een winkelcentrum en op de site van dat winkelcentrum vond ik het telefoonnummer van de winkel naast de taartwinkel. Daar naartoe gebeld en volgens de mevrouw die ik sprak is het al tijden donker in de taartwinkel en hangt er een briefje waarop staat 'wegens persoonlijke omstandigheden gesloten'.
Weet iemand hoe het zit met deze winkel(s)? Ik heb behoorlijk moeten sparen om de 285 euro bij elkaar te krijgen en was blij dat ik een winkel had gevonden waar de cursusdata goed uitkwamen. Had er zo'n zin in! Ik heb niet de illusie dat ik m'n geld nog terugkrijg of dat de cursus nog doorgaat (al zou ik dat uiteraard wel graag willen), maar zou wel graag willen weten hoe het zit.