1

Onderwerp: Cadeautje voor zwangerschapsverlof

Na morgen heeft mijn psychologe zwangerschapsverlof. Dus vind ik het leuk om haar iets te geven en aangezien ik niet weet of ze een jongetje of een meisje gaat krijgen, maar in de neutrale kleur geel gemaakt. het zijn vanille-cakejes gevuld met frambozenjam en mokkacrème on top. Decoratie is van fondant.
http://myalbum.com/photo/DnFsegwn4hE5/720.jpg

En omdat ik natuurlijk niet precies 4 cupcakejes kan maken uit één hoeveelheid beslag, heb ik er nog een aantal voor eigen gebruik gedecoreerd. Een paar zijn inmiddels al meegegeven aan een vriendje van mijn zoon en een paar zijn al verorberd, maar deze haalden nog het foto-moment:
http://myalbum.com/photo/bGZ3ImvHUqQx/720.jpg
Een paar cupcakes zijn mokka-smaak (die met het chocoladeboontje als decoratie), de overige vanille. Allemaal met mokkacrème als toef. De mokka-cakes zijn gevuld met chocoladepasta en de vanille cakejes zijn gevuld met frambozenjam.

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

2

Re: Cadeautje voor zwangerschapsverlof

Ziet er leuk uit!
Leuk om kado te geven.

3

Wat een leuk cadeautje, en die extra cuppies zijn ook erg mooi.

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

4

Heel leuk!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

5

Heel leuk!

Haast is enkel goed als je vliegen vangt.

6

Allemaal heel mooi gemaakt en ze klinken heerlijk !!!!

7

oh , wat zijn ze schattig en wat heb je ze mooi gemaakt, zo leuk eerst die sprinkeltjes  en die voor jullie zelf zien er oh, zo lekker uit!!! :thumb:

vervelend he dat je over had :lol:

waar heb je dat geel mee uitgestoken in de middelste van de onderste 3 cupcakes, vind ik zo leuk :think:

8

Dank jullie wel allemaal voor de leuke reacties. Mijn psychologe was erg verrast en haar reactie maakte me helemaal blij, zo leuk

Baklataart schreef:

vervelend he dat je over had :lol: :

Absoluut...heeel vervelend  :lol:

Baklataart schreef:

waar heb je dat geel mee uitgestoken in de middelste van de onderste 3 cupcakes, vind ik zo leuk :think:

Dat is met Impressions mat van PME gedaan, en dan de Honeycomb design. Ziet leuk uit hè!

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

heel mooi gedaan :)

10

Bianca1969 schreef:

Dank jullie wel allemaal voor de leuke reacties. Mijn psychologe was erg verrast en haar reactie maakte me helemaal blij, zo leuk

Baklataart schreef:

vervelend he dat je over had :lol: :

Absoluut...heeel vervelend  :lol:

Baklataart schreef:

Dat is met Impressions mat van PME gedaan, en dan de Honeycomb design. Ziet leuk uit hè!

dank je wel!! ja ik vind het er super leuk uit zien :thumb: