Onderwerp: combioven...
Door omstandigheden lang niet hier geweest, maar ik wil weer een nieuwe poging gaan doen om mijn taartenbakkunsten uit te breiden, dus ik ben weer terug...
Nu is het alleen zo, dat ik momenteel een hele kleine, heel oude combimagnetron heb... Niet ideaal dus om in te bakken en aangezien die sowieso kuren begin te vertonen, is het sowieso tijd voor wat nieuws...
Alleen helaas heb ik geen plaats in mijn kleine keuken voor een aparte oven en een aparte magnetron. De enige plek die ik eigenlijk heb is in de hoek op mijn aanrecht.... Dus in principe geen inbouw, tenzij er mogelijkheden zijn om er een losse ombouw bij te kopen.
Gezien ik helaas weet, dat veel combi's waardeloos zijn als je serieus taarten wil bakken, wil ik niet over 1 nacht ijs gaan en mij eerst verdiepen in de mogelijkheden.
Wie heeft er tips voor mij?
Ik zelf iig al begrepen dat er verschil bestaat tussen een oven met magnetronfunctie en een combimagnetron.
Verder moet er iig een hetelucht functie in zitten, alleen een grill heb ik weinig aan met taarten bakken...
Wie heeft er nog meer tips voor mij of nog liever, wie weet het ideale combi-apparaat, met een liefst niet al te kleine inhoud..... ?