1 Laatst bewerkt door Atalanta (11-04-2016 19:42)

Onderwerp: Verjaardagstaart en cupcakes voor bomma en bompa

2 weken geleden waren mijn bomma en bompa jarig en ik mocht hun verjaardagstaart maken. Mama heeft geholpen.

http://i746.photobucket.com/albums/xx102/katiasmits/349_zpssn4yidsb.jpg

Het was de eerste keer dat ik een taart maakte, maar de biscuit was niet helemaal gelukt. Het was meer een cake. Maar wel lekker!
De vulling was bokkenpootjescreme en dulce de leche karamel. En daar rond heb ik chocolade-botercreme gedaan en pecannootjes.
Mama wilde eens proberen om zo'n suikerspinneweb te maken, maar dat is niet gelukt. Dus heb ik er kleine paaseitjes op gelegd. Die rolden weg, maar mama heeft er dan kleine stokjes in geprikt om ze in de taart te prikken.

Ik heb ook cupcakes gemaakt voor als er niet genoeg taart was.

http://i746.photobucket.com/albums/xx102/katiasmits/360_zpsq1e1d5sf.jpg

Red velvet cupcakes met kersenconfituur vulling en een witte chocolade botercreme er boven op. Het was de eerste keer dat ik met zo'n spuitzak werkte, maar dat was erg moeilijk!

(Nagelezen en verbeterd door mama.)

Ik ben A., 10 jaar, en ik hou van taarten en cupcakes maken.

2

Re: Verjaardagstaart en cupcakes voor bomma en bompa

Wauw, dat heb je fantastisch mooi gedaan, daar mag je heel trots op zijn!!! :thumb:

heel knap dat je dat allemaal zelf doet en ik kijk uit naar je volgende baksel =D

3

Zoooo dat ziet er super mooi uit en je spuit al mooie toeven  :thumb:
en je taart lijkt me zalig.

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

4

Oeh, die taart klinkt lekker :9

5

Wat een lekkere gebakjes!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

6

Ziet er heeeeeerlijk uit!!  :9  :9

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!