Onderwerp: IP7250 foodprinter
Beste medebaksters,
Ik zit met de handen in het haar en ben wanhopig aan het worden . Heb vorig jaar van manlief een foodprinter cadeau gekregen (van bij Cakeart) voor mijn verjaardag (in de maand mei). Mijn printer heeft een paar keer goed geprint en nadien nooit meer. Telkens met lijnen...de dieptereiniging gedaan, gewone reiniging, printerkop gereinigd, nieuwe intkpatronen steken (besteld bij bouwhuis omdat ik gelezen had dat deze niet uitdrogen) , dan gaat het weer voor 1 keer en nadien hetzelfde liedje .
Wou gisteren printen, vorige keer twee weken geleden gebruikt, na heel het reinigingsproces en ...weer hetzelfde...lijnen en nog eens lijnen. Zo worden de taartjes wel heel duur, want ik moet voor een print telkens 3 à 4 keer proberen vooraleer er iets deftig uitkomt, wat nu ook helemaal niet meer lukt.
Van pure miserie ben ik in de winkel een voorbedrukte ouwel gaan kopen om toch de taart voor mijn nichtje te kunnen maken.
Zijn er nog mensen die dit probleem hebben, wat doen jullie. Reinigen jullie na elk gebruik? Halen jullie telkens de inktpatronen uit de printer?
Wat doe ik fout?
Alle raad is welkom
Tortje
Die heeel wanhopig is