1

Onderwerp: call of Duty voor een 11 jarige...

Weer even wat anders dan al het zoete roze voor de meisjes...Nu een stoere jongens taart, op verzoek Call of duty.

Hoor graag wat jullie ervan vinden..

http://myalbum.com/photo/L9hkqNWvpYZm/360.jpg

2

Re: call of Duty voor een 11 jarige...

Ik vind hem heel geslaagd!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

3

Wauw, echt zo mooi, echt hoe je alles geboetseerd hebt helemaal geweldig en de taarten zijn zo mooi strak :thumb:

Vind de taart erg mooi, strak en zorgvuldig gemaakt! Ik word alleen naar van het idee dat een 11-jarige een taart met dit thema krijgt...  :s

5

Ziet er heel mooi uit!
Mijn man vond hem zelfs "cool!"

6

Tante Taartje schreef:

Vind de taart erg mooi, strak en zorgvuldig gemaakt! Ik word alleen naar van het idee dat een 11-jarige een taart met dit thema krijgt...  :s

Tja, dat is toch echt de verantwoording en keuze van de ouders denk ik.....Ik heb alleen de taart maar gemaakt.

7

bibi89 schreef:

Ziet er heel mooi uit!
Mijn man vond hem zelfs "cool!"

Dank je :y

lobke77 schreef:
Tante Taartje schreef:

Tja, dat is toch echt de verantwoording en keuze van de ouders denk ik.....Ik heb alleen de taart maar gemaakt.

Absoluut!

9

Gave taart, die zou mijn zoon wel heel erg mooi vinden :-)