Onderwerp: call of Duty voor een 11 jarige...
Weer even wat anders dan al het zoete roze voor de meisjes...Nu een stoere jongens taart, op verzoek Call of duty.
Hoor graag wat jullie ervan vinden..
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » call of Duty voor een 11 jarige...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Weer even wat anders dan al het zoete roze voor de meisjes...Nu een stoere jongens taart, op verzoek Call of duty.
Hoor graag wat jullie ervan vinden..
Ik vind hem heel geslaagd!
Wauw, echt zo mooi, echt hoe je alles geboetseerd hebt helemaal geweldig en de taarten zijn zo mooi strak
Vind de taart erg mooi, strak en zorgvuldig gemaakt! Ik word alleen naar van het idee dat een 11-jarige een taart met dit thema krijgt...
Ziet er heel mooi uit!
Mijn man vond hem zelfs "cool!"
Vind de taart erg mooi, strak en zorgvuldig gemaakt! Ik word alleen naar van het idee dat een 11-jarige een taart met dit thema krijgt...
Tja, dat is toch echt de verantwoording en keuze van de ouders denk ik.....Ik heb alleen de taart maar gemaakt.
Ziet er heel mooi uit!
Mijn man vond hem zelfs "cool!"
Dank je
Tante Taartje schreef:Vind de taart erg mooi, strak en zorgvuldig gemaakt! Ik word alleen naar van het idee dat een 11-jarige een taart met dit thema krijgt...
Tja, dat is toch echt de verantwoording en keuze van de ouders denk ik.....Ik heb alleen de taart maar gemaakt.
Absoluut!
Gave taart, die zou mijn zoon wel heel erg mooi vinden :-)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » call of Duty voor een 11 jarige...