Onderwerp: Kabouter plop taart
Een kennis vroeg aan mij of ik een kabouter plop taart wilde maken met de gezichtjes aan de zijkant en iets met de naam van hun zoontje die 2 jaar werd. Aangezien ik niet heel veel ervaring heb met taarten maken heb ik ja gezegd, maar wel duidelijk gemaakt dat ik eenbeginner was. uiteindelijk begonnen met de taart, als vulling wilder ze gele room en aardbeienmousse. aangezien dat allebei vullingen zijn die je in kan vriezen en ik het niet op het laatste moment kon afmaken heb ik de taart gemaakt en bekleed met de basis fondantlaag, en vervolgens ingevroren. Toen het ontdooien. Daar ging het mis. Ik had de taart vanuit de vriezer op het aanrecht laten ontdooien, en binnen een half uur was de fondant aan het smelten. Dikke stress, en uiteindelijk de fondant eraf gehaald en snel naar de winkel om nieuw fondant te kopen
dat gebeurd me nu geen tweede keer meer. uiteindelijk de rest van de taart versierd. Iets minder uitgebreid dan de bedoeling was doordat ik nu een beetje tijdgebrek had. Uiteindelijk heel voorzichtig afgeleverd en zelf ook de reactie van de kleine man gezien toen hij de taart zag en proefde. En dat maakt alle stress toch wel de moeite waard
Dit is de taart dan. De paddenstoel is ook gewoon van cake gemaakt. Ik heb hem expres scheef gemaakt. Vond ik persoonlijk wat speelser. 

Hier de drie gezichtjes..hebben me een halve middag gekost, maar erg leuk om te doen.

zonder tr bekleden kan dat wel. Leuk dat de ontvanger er zo blij mee was!