1

Onderwerp: Eenvoudig en Cupcakes

Voor een verjaardag werd ik gevraagd 18 cupcakes te maken..."zoiets wat je toen voor mijn moeder hebt gemaakt" zei ze.
Het zijn 9 chocolade-cc gevuld met kersenjam en met mokkacrème "afgesmeerd" en een chocoladecrème-toef, een Malteser on top. En 9 vanille-cc gevuld met kersenjam, "afgesmeerd" met chocoladecrème en een vanillecrème-toef, afgewerkt met wat rode sprinkels en een bloemetje van fondant.
Omdat ik 2 soorten cc heb gemaakt had ik van beide beslag over...dus voor onszelf een eenvoudig cake gebakken....die was in no-time op  :lol: ....Hoe lekker kan eenvoud zijn.

Hier komen de cupcakes en de eenvoudige cake:
http://www.mijnalbum.nl/Foto720-WEGOYGZZ.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto720-4G8CEPDG.jpg

Bedankt voor het kijken.

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

Re: Eenvoudig en Cupcakes

Zien er mjummie uit..!

3

Wow lekker! Ook die cake die je nog gemaakt hebt!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

4

Dank jullie wel. En met de overgebleven crème hebben mijn dochter en haar vriendinnetje vandaag nog een Pletskeskoek gemaakt.

Bianca's bakery

Ziet er top uit. Ik ben jaloers op je strakke papiertjes én strakke afgesmeerde bovenkant.  Het ziet er zo  :9  :9  uit.

6

ohhh, het water loopt in mijn mond..... :9  :9

ze zien er zo mooi uit en verrukkelijk!! :thumb:

en je "eenvoudige cake"ziet er werkelijk heerlijk uit snap dat die zo op was :lol:  :lol:

7

Eenvoud siert de cupcake toch? :) Het lijkt mij vurrukkulluk!

8

Hoe krijg je ze cc zo knap afgesmeerd zonder dat er aan de buitenkant van het cupcake papiertje ook smeersel zit.. ??

Heel mooi en cake is zo lekker.

9

kimi schreef:

Hoe krijg je ze cc zo knap afgesmeerd zonder dat er aan de buitenkant van het cupcake papiertje ook smeersel zit.. ??

Heel mooi en cake is zo lekker.

Van binnen naar buiten smeren...en niet teveel crème in één keer op je mes doen. Het is niet zo ingewikkeld als het misschien uitziet  :lol:

Bianca's bakery

10

Ziet er echt heerlijk uit!!