26 Laatst bewerkt door Tigrasas (18-09-2015 13:24)

Re: Cake drum bekleden

Ik bekleed en laat drogen aan de lucht en dan pak ik er wat huishoudfolie strak overheen, alu folie laat beschadigingen achter

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

27

Re: Cake drum bekleden

Bedankt dames..
@ Tigrasas... een huishoudboekje? of bedoel je dat doorzichtige plastic?

Ik heb hem ondertussen bekleed, maar denk dat ik hem toch nog een keer overnieuw doe want ik zie her en der barstjes erin .

Gr Astrid.

28

Re: Cake drum bekleden

Foto plaatsen lukt niet maar als jullie op mijn fb kijken, post van afgelopen maandag, dan zien jullie een foto van andere manier van drum bekleden.
Werkt als een tierelier.
Sliert fondant dun uitrollen, strook snijden iets breder dan je nodig hebt, twee tellen laten drogen, om rietje rollen en vervolgens rol je de strook af op de drum.

29

Re: Cake drum bekleden

Hoi babycake,

Ik heb je FB pagina ff geliked :) bedankt voor deze handige tip, maar ik bedoelde eigenlijk de hele drum..maar voor een rand dan is dit zeker een handige how to  :thumb:

Groetjes Astrid.

30 Laatst bewerkt door babycake (18-09-2015 12:29)

Re: Cake drum bekleden

Ja, ik begreep dat je de hele drum bedoelde. Maar waarom de hele drum als randje ook volstaat?

Dank voor de like!

31

Re: Cake drum bekleden

Hoi, ja dat is waar :) misschien ook wel een goed idee ;) dan kan ik dat achteraf erop doen en hoef ik niet bang te zijn dat ik anders de hele beklede drum beschadigd haha.
Nogmaals thanks voor je tip!

32 Laatst bewerkt door Tigrasas (18-09-2015 13:26)

Re: Cake drum bekleden

astap79 schreef:

Bedankt dames..
@ Tigrasas... een huishoudboekje? of bedoel je dat doorzichtige plastic?

Ik heb hem ondertussen bekleed, maar denk dat ik hem toch nog een keer overnieuw doe want ik zie her en der barstjes erin .

Gr Astrid.

Moet huishoudfolie zijn haha, en ik snij er altijd weer een cirkel uit in het midden, want dat wordt toch niet geten en zie je niet, dus zonde

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda