Onderwerp: koeienkleinkind voor boerin,net oma geworden
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » koeienkleinkind voor boerin,net oma geworden
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat een snoepie zeg
Grappig!
(Een koe heeft geen hoorntjes, dan is het een stier.... )
Dat gezichtje, wauw!
ohhhhhh, wat is dit schattig en inderdaad dat toetje, hoe krijg je het zo!!
Grappig!
nee hoor, Google maar eens, koeien hebben ook horens!Wel worden ze bij koeien vaak verwijderd ivm het verwonden van elkaar,omdat er zoveel koeien bij elkaar staan.
De mensen voor wie de taart met koeienkleinkind was hebben zelf een groot boerenbedrijf met koeien, zal nog eens navragen of hun koeien nog horens hebben
Zo schattig!!!
Dat gezichtje is zo realistisch mooi!
Heb je dat uit de losse hand geboetseerd?
ohhhhhh, wat is dit schattig en inderdaad dat toetje, hoe krijg je het zo!!
ik gebruik een gezichts baby malletje en ook het popje verder is naar voorbeeld van de 'Fancy Dress Babies' van Frances Mc Naughton van Frankly Sweet
Ik ben echt fan van haar, ze maakt zulke leuke dingen.Kijk maar eens op you tube of op haar facebook!
Zo schattig!!!
Dat gezichtje is zo realistisch mooi!
Heb je dat uit de losse hand geboetseerd?
ik gebruik een gezichts baby malletje (Baby Head Mold) en ook het popje verder is naar voorbeeld van de 'Fancy Dress Babies' van Frances Mc Naughton van Frankly Sweet
Ik ben echt fan van haar, ze maakt zulke leuke dingen.Kijk maar eens op You Tube of op haar Facebook!
annick67 schreef:Grappig!
nee hoor, Google maar eens, koeien hebben ook horens!Wel worden ze bij koeien vaak verwijderd ivm het verwonden van elkaar,omdat er zoveel koeien bij elkaar staan.
De mensen voor wie de taart met koeienkleinkind was hebben zelf een groot boerenbedrijf met koeien, zal nog eens navragen of hun koeien nog horens hebben
Serieus? Geen idee, kan je nagaan hoeveel ik er vanaf weet.... mea culpa, sorry
(Ik ga eens opletten in de groene weides..... )
Wat een leukerd!
Wat lief zeg! X
Baklataart schreef:ohhhhhh, wat is dit schattig en inderdaad dat toetje, hoe krijg je het zo!!
ik gebruik een gezichts baby malletje en ook het popje verder is naar voorbeeld van de 'Fancy Dress Babies' van Frances Mc Naughton van Frankly Sweet
Ik ben echt fan van haar, ze maakt zulke leuke dingen.Kijk maar eens op you tube of op haar facebook!
Dank je wel , ga zeker een kijkje nemen
Ahhh wat een schatje
Grappig!
Koeien hebben ook horens hoor!
Tegenwoordig zijn koeien met horens zeldzaam, maar bij ons in de polder zijn er toch echt nog koeien met horens
Wat een schatje!! Ziet er goed uit!
Wauw!
wat schattig @annick67 bij ons worden de horens weggehaald als de kalfjes klein zijn dan hebben ze als koe geen horens ,maar doen we dit niet dan krijgen ze gewoon horens.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » koeienkleinkind voor boerin,net oma geworden