1

Onderwerp: koeienkleinkind voor boerin,net oma geworden

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/41/11/ac/4111acc521f5d0ed8711d21be49cfe96.jpg

2

Re: koeienkleinkind voor boerin,net oma geworden

Wat een snoepie zeg

Perhaps when we find ourselves wanting everything,
It is because we are dangerously near to wanting nothing - Sylvia Plath

3

Grappig!

(Een koe heeft geen hoorntjes, dan is het een stier.... ;) )

4

Dat gezichtje, wauw!  :D

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

5

ohhhhhh, wat is dit schattig en inderdaad dat toetje, hoe krijg je het zo!! :thumb:

annick67 schreef:

Grappig!

nee hoor, Google maar eens, koeien hebben ook horens!Wel worden ze bij koeien vaak verwijderd ivm het verwonden van elkaar,omdat er zoveel koeien bij elkaar staan.  ;)
De mensen voor wie de taart met koeienkleinkind was hebben zelf een groot boerenbedrijf met koeien, zal nog eens navragen of  hun koeien nog horens hebben  :)

7

Zo schattig!!!
Dat gezichtje is zo realistisch mooi!
Heb je dat uit de losse hand geboetseerd?

Baklataart schreef:

ohhhhhh, wat is dit schattig en inderdaad dat toetje, hoe krijg je het zo!! :thumb:

ik gebruik een gezichts baby malletje en ook het popje verder is naar voorbeeld van de 'Fancy Dress Babies' van Frances Mc Naughton van Frankly Sweet
Ik ben echt fan van haar, ze maakt zulke leuke dingen.Kijk maar eens op you tube of op haar facebook!

YL schreef:

Zo schattig!!!
Dat gezichtje is zo realistisch mooi!
Heb je dat uit de losse hand geboetseerd?

ik gebruik een gezichts baby malletje (Baby Head Mold) en ook het popje verder is naar voorbeeld van de 'Fancy Dress Babies' van Frances Mc Naughton van Frankly Sweet
Ik ben echt fan van haar, ze maakt zulke leuke dingen.Kijk maar eens op You Tube of op haar Facebook!

10

Tante Fondante schreef:
annick67 schreef:

Grappig!

nee hoor, Google maar eens, koeien hebben ook horens!Wel worden ze bij koeien vaak verwijderd ivm het verwonden van elkaar,omdat er zoveel koeien bij elkaar staan.  ;)
De mensen voor wie de taart met koeienkleinkind was hebben zelf een groot boerenbedrijf met koeien, zal nog eens navragen of  hun koeien nog horens hebben  :)

Serieus? Geen idee, kan je nagaan hoeveel ik er vanaf weet.... mea culpa, sorry  :O

(Ik ga eens opletten in de groene weides..... )

Wat een leukerd!

Wat lief zeg! X

Groetjes K@rEn    ([url=http://www.facebook.com/dutchcakes)

13

Tante Fondante schreef:
Baklataart schreef:

ik gebruik een gezichts baby malletje en ook het popje verder is naar voorbeeld van de 'Fancy Dress Babies' van Frances Mc Naughton van Frankly Sweet
Ik ben echt fan van haar, ze maakt zulke leuke dingen.Kijk maar eens op you tube of op haar facebook!

Dank je wel , ga zeker een kijkje nemen :)

14

Ahhh wat een schatje

15

annick67 schreef:

Grappig!

Koeien hebben ook horens hoor!
Tegenwoordig zijn koeien met horens zeldzaam, maar bij ons in de polder zijn er toch echt nog koeien met horens ;)

16

Wat een schatje!! Ziet er goed uit!

17

Wauw!

18

wat schattig      :thumb: @annick67 bij ons worden de horens weggehaald als de kalfjes klein zijn dan hebben ze als koe geen horens ,maar doen we dit niet dan krijgen ze gewoon horens.