1 Laatst bewerkt door kwebbeltje (02-09-2015 14:58)

Onderwerp: zwart met zilver

what else ;)
dummie gemaakt voor op Taart en Trends. kom je ook kijken?

http://s21.postimg.org/pk3tr5hn7/DSC07133bw.jpg

ow het duurde even voordat spuit 11 doorhad dat je niet meer op de oude manier foto's kon showen  =D

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

2

Re: zwart met zilver

Prachtig!
Ben er nog nooit geweest, maar misschien een leuk idee om er eens een kijkje te gaan nemen.
Nu nog een slachtoffer vinden om mee te gaan ;)

3

Heeeeeel mooi, elegant!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

4

Altijd weer leuk: een echte 'kwebbeltje'  =D

Maarre.... hier nog een spuit 11
Hoezo 'anders foto's showen'? Ik heb pas nog 'kopieerafbeeldingslocatie' vanuit facebook gedaan?  :think:

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

5

als ik dat deed, kreeg ik allen de tekst te zien maar geen afbeelding. nu klikte ik onder aan het scherm waar je de tekst intikt bij afbeelding aan post toevoegen. dus kleine foto maar als je er op klikt wordt hij groter.

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

Je kan nog altijd op de normale manier foto's toevoegen mits deze natuurlijk al ergens online staan  :)
Misschien heb je de optie URL gebruikt (wereldbol met linkje, 4e symbool van rechts) in plaats van IMG (afbeelding, 3e symbool van rechts). Of de verkeerde link bij de eigenschappen van de foto gekopieerd in het bericht.

Maar wat een mooie dummie, ik hoop ook tijd te hebben om rond te neuzen op de T&T.

Groetjes Kirsten

7

Ohhh, het is weer een plaatje zo mooi!!! :thumb:  :thumb: