Onderwerp: zwart met zilver
what else
dummie gemaakt voor op Taart en Trends. kom je ook kijken?
ow het duurde even voordat spuit 11 doorhad dat je niet meer op de oude manier foto's kon showen
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » zwart met zilver
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
what else
dummie gemaakt voor op Taart en Trends. kom je ook kijken?
ow het duurde even voordat spuit 11 doorhad dat je niet meer op de oude manier foto's kon showen
Prachtig!
Ben er nog nooit geweest, maar misschien een leuk idee om er eens een kijkje te gaan nemen.
Nu nog een slachtoffer vinden om mee te gaan
Heeeeeel mooi, elegant!
Altijd weer leuk: een echte 'kwebbeltje'
Maarre.... hier nog een spuit 11
Hoezo 'anders foto's showen'? Ik heb pas nog 'kopieerafbeeldingslocatie' vanuit facebook gedaan?
als ik dat deed, kreeg ik allen de tekst te zien maar geen afbeelding. nu klikte ik onder aan het scherm waar je de tekst intikt bij afbeelding aan post toevoegen. dus kleine foto maar als je er op klikt wordt hij groter.
Je kan nog altijd op de normale manier foto's toevoegen mits deze natuurlijk al ergens online staan
Misschien heb je de optie URL gebruikt (wereldbol met linkje, 4e symbool van rechts) in plaats van IMG (afbeelding, 3e symbool van rechts). Of de verkeerde link bij de eigenschappen van de foto gekopieerd in het bericht.
Maar wat een mooie dummie, ik hoop ook tijd te hebben om rond te neuzen op de T&T.
Ohhh, het is weer een plaatje zo mooi!!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » zwart met zilver