1

Onderwerp: mokkacrème + hazelnootmousse lekker?

Hallo allemaal.
Ik heb voor binnenkort een bestelling en nu wil ze graag een combinatie van mokkacrème met hazelnootmousse. Heeft iemand hier ervaring mee of wat is anders je mening over deze combinatie? Misschien dat ik het van tevoren zelf ga uitproberen voor de zekerheid.

In een andere laag wil ze graag mascarpone met aardbeien en witte chocolade + de aardbeienmousse. Nu heb ik ook een beetje m'n twijfels hierover... De een is wat romiger en zachter van smaak terwijl de ander weer wat friszuurder is. Dus ook graag een mening hierover.

Alvast bedankt voor het meedenken!

Groetjes,
Pauline

2

Re: mokkacrème + hazelnootmousse lekker?

Het zijn allebei heerlijke combinaties, mokka en hazelnoot kunnen prima samen.

Wat is precies je vraag over de tweede vulling? Is het een stapel met in allebei de taarten een andere vulling of komen deze smaken in 1 taart? Dat laatste lijkt me geen goede combi, maar dat eerste kan prima. Dan kunnen ze kiezen welke stukje taart ze willen, of van allebei een klein stukje zoals ik zou doen. :9

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

3

Re: mokkacrème + hazelnootmousse lekker?

Bedankt voor de reactie! Fijn te weten dat ze allebei goed combineren. Ik heb gisteren de combi mokka/hazelnoot gemaakt. Heerlijk! Die andere geloof ik wel, want het is wel lekker, maar natuurlijk weer veel te veel en veel te slecht ;) Ze komen idd in een andere laag, dus geen probleem