Onderwerp: Ralph Lauren en Michael Kors

Hallo allemaal, ik heb het verzoek gekregen om een Ralph Lauren polo shirt te maken. Nu heb ik al hele mooie voorbeelden gezien, maar hoe krijg ik in vredesnaam dat kleine logo er netjes op???

Nog een tweede vraag, ik moet ook een Michael Kors handtas maken, heb ik ook al een redelijk duidelijke howto van gevonden, maar tips zijn toch nog heeeel erg welkom. Ik heb nog nooit zoiets gemaakt!

Kijk ook eens op mijn fb pagina Mar-vellous cakes!

2

Re: Ralph Lauren en Michael Kors

wat een leuke opdrachten maar ook wel moeilijk zeg, kan je voor dat logo geen printje nemen? :think:

heel veel plezier en succes :thumb:

Re: Ralph Lauren en Michael Kors

Ja, ik denk dat ik dat maar ga vragen bij de plaatselijke taartwinkel. Die meiden daar maken zulke mooie dingen en ze hebben een printer.
Als iemand nog ideeën heeft, heel graag. Ik ben er nog niet uit, zeker niet uit de tas  :s

Kijk ook eens op mijn fb pagina Mar-vellous cakes!

4

Re: Ralph Lauren en Michael Kors

Ik heb pas een tas gemaakt. rond kapsel gebakken hier 2 halfjes van gesneden die je dan rechtop tegen elkaar aan zet met bc er tussen als plak. Je hebt nu een half ronde taart die op de vlakke kant staat. Deze heb ik weer in plakken gesneden zoals je ook met een normaal kapsel doet, vullen, afsmeren en bekleden zoals jij en je klant willen hebben.
Andere optie is om een rond kapsel te bakken, hier een stukje uit snijdt alsof je een handvat ruimte maakt, de taart blijft dan gewoon plat liggen zeg maar, dan gewoon afwerken als een gewone taart. Misschien nog even op google zoeken met de term "tas taarten".

Christine.