1

Onderwerp: Bruidstaart, 4 laags met lace en topper van echte bloemen.

Afgelopen weekend hebben wij het (verlate) trouwfeest van mijn broer en schoonzus gevierd.
Hier in de tuin, dus lekker dichtbij :-)
Scheelt een hoop vervoersstress voor wat betreft de taart, al moet ik zeggen dat transport van aanrecht naar tent ook nog best een uitdaging was.
Want was was ie zwaar!!!
Manlief durfde het niet aan dus ik moest 'm zelf naar de tent tillen, met zweet op mijn rug.
Maar alles is goed gegaan, gelukkig!

De onderste laag is een dummy, dan volgt er een laag van vanillecake, gevuld met champagne crème, verse aardbeien en een coulis van zomerfruit.

De middelste laag is pumpkin spice cake met pistache en pecannootjes, gevuld met een compote van vijgen/citroen en laagje champagne crème.

De bovenste is een browniecake gevuld met praliné.

Lace op de middelste taart is gemaakt met de Claire mat van Molds by Precious.

https://lh3.googleusercontent.com/-Up1z9XnSBA4/VaLdN2Zwg2I/AAAAAAAAhYQ/t35pbrQ8xuQ/w357-h644-no/IMG_1254.JPG

https://lh3.googleusercontent.com/-4-bzTbgv4-g/VaLdMRlrRXI/AAAAAAAAhYI/XGTUl_L7MeQ/w417-h645-no/IMG_1252.JPG

https://lh5.googleusercontent.com/-kuq5cawFaCc/VaLdP-lYyuI/AAAAAAAAhYg/lwdDgBO0drw/w411-h645-no/IMG_1251-001.JPG

2

Re: Bruidstaart, 4 laags met lace en topper van echte bloemen.

mooie strakke taart... en wat fijn dat je de mogelijkheid hebt gehad goede foto's te maken.... daar ontbreekt het bij mij vaak aan.... echt zonde...

3

Twee weken geleden ook een joekel van een taart afgeleverd, 5 laags.
Helaas geen foto van kunnen maken.
Hopelijk krijg ik die nog.

En deze stond gewoon hier in de tuin.
Na het neerzetten mezelf ik de kleren gehezen en foto's gemaakt.

4

Echt prachtig! Erg hoge strakke taarten, mooi met dat lace!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

5

:thumb: een plaatje om te zien!

Haast is enkel goed als je vliegen vangt.

6

Wat een geweldig mooie taart. Je wilt niet weten hoe vaak ik terug naar boven gescrollt heb om nog eens te kijken. Ik moest wel lachen toen je schreef dat je man het niet aandurfde hem te tillen...en dat je het zelf moest doen....Geweldig!!

De middelste laag is pumpkin spice cake met pistache en pecannootjes, gevuld met een compote van vijgen/citroen en laagje champagne crème.

En wat lijkt me deze laag lekker. Heb je hier een recept van dat je wilt delen?

Wat zullen je broer en schoonzus blij zijn geweest dat jij voor hun de taart maakte.

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

7

Ik kon 'm echt bijna niet tillen hoor. Zó zwaar!!
En dan moest ik ook nog een trappetje af. Ik voelde 'm wiebelen en manlief stond maar 'kijk uit, kijk uit!!!'
Geloof dat ik niet zo aardig was op dat moment.  :lol:

De pumkin cake kan je vinden op de site van Eline: dream cake factory. Maar daar staan de nootjes niet bij vermeld dus die moet je zelf nog toevoegen.

8

Enne....dank jullie wel!

9

Prachtig!!!!!!!!!

10

Wow wat is hij mooi!

11

Wauw, wat een geweldig mooie taart :thumb:  hoe doen  :y jullie dat toch zó mooi!!!

Wat een heerlijke vullingen ook zeg en wat voel ik met je mee dat je hem de tuin in moet dragen oh oh als ik het lees staat het zweet al op mijn rug :y  :Y

Prachtig in één woord!!