Onderwerp: Jaaaa ik ben geslaagd en mag mijn rijbewijs ophalen!!

Superrrrrr blij met het goede nieuws wat ik gister mocht ontvangen! Na een jaar flink hard 'werken' ben ik 23 juni geslaagd voor mijn rijbewijs! Wat een spanning en wat een overwinning! Al snel kwam ik erachter dat ik alles op alles moest zetten om ook echt mijn pasje te krijgen. Eigen verklaring was te laat ingediend.. Na wat heen en weer bellen en alles op orde te hebben gemaakt kreeg ik gister groen licht! Vrijdag vraag ik mijn rijbewijs aan en kan vervolgens mijn rijbewijs ophalen! Wat een opluchting! Hier hoor natuurlijk taart bij! Deze neem ik vanmiddag mee naar een vriendin en gaan samen lekker ff wat drinken! We vieren de overwinning!!
Voor degene die dit hele proces hebben gevolgt via mijn topic Avontuur rijbewijs halen.. Nogmaals heel hartelijk bedankt en natuurlijk blijft t topic open omdat ik ook graag met jullie de rest wil delen.. Mijn eerste auto.. De eerste keer op pad.. Spannend!!!
--- de tekst Denilio en Kyan rijden mee heb ik erop gemaakt omdat deze tekst straks ook op mijn eigen auto zal komen. De sticker voor op de achterruit heb ik al in huis. Ik vind t een leuk detail en zo weten de mensen achter mij dat ook mijn kids meerijden.
Ps. Mochten jullie nog tips hebben voor de 'rand' die ik dmv een 'worstje' heb gemaakt, graag! Ik heb deze auto nu voor de tweede keer gemaakt en weinig voorbeelden kunnen vinden via google.
Liefs Ilona

, veel succes met het zoeken naar een geschikt autootje.
?