1 Laatst bewerkt door Taartensprookje (08-07-2015 08:56)

Onderwerp: Jaaaa ik ben geslaagd en mag mijn rijbewijs ophalen!!

http://uploadenfoto.nl/pictures/99d0b22ceae800d756e12ebe8f22280e.jpg

Superrrrrr blij met het goede nieuws wat ik gister mocht ontvangen! Na een jaar flink hard 'werken' ben ik 23 juni geslaagd voor mijn rijbewijs! Wat een spanning en wat een overwinning! Al snel kwam ik erachter dat ik alles op alles moest zetten om ook echt mijn pasje te krijgen. Eigen verklaring was te laat ingediend.. Na wat heen en weer bellen en alles op orde te hebben gemaakt kreeg ik gister groen licht! Vrijdag vraag ik mijn rijbewijs aan en kan vervolgens mijn rijbewijs ophalen! Wat een opluchting! Hier hoor natuurlijk taart bij! Deze neem ik vanmiddag mee naar een vriendin en gaan samen lekker ff wat drinken! We vieren de overwinning!!

Voor degene die dit hele proces hebben gevolgt via mijn topic Avontuur rijbewijs halen.. Nogmaals heel hartelijk bedankt en natuurlijk blijft t topic open omdat ik ook graag met jullie de rest wil delen.. Mijn eerste auto.. De eerste keer op pad.. Spannend!!!

--- de tekst Denilio en Kyan rijden mee heb ik erop gemaakt omdat deze tekst straks ook op mijn eigen auto zal komen. De sticker voor op de achterruit heb ik al in huis. Ik vind t een leuk detail en zo weten de mensen achter mij dat ook mijn kids meerijden.

Ps. Mochten jullie nog tips hebben voor de 'rand' die ik dmv een 'worstje' heb gemaakt, graag! Ik heb deze auto nu voor de tweede keer gemaakt en weinig voorbeelden kunnen vinden via google.

Liefs Ilona

2

Re: Jaaaa ik ben geslaagd en mag mijn rijbewijs ophalen!!

Van harte gefeliciteerd met je rijbewijs en veel plezier ermee en wat een leuke taart heb je gemaakt.

3

Hij is leuk!!!! Nogmaals gefeliciteerd en geniet van je eerste kilometers alleen!

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
www.facebook.com/cakebym

4

Superleuke taart en als je straks ook zo'n auto hebt hoef je niet bang te zijn dat ze je niet zien. :lol:
Grappig dat bordje voor je auto, al vind ik dat ze altijd voorzichtig moeten zijn, ongeacht of er kinderen, je oma, een hond of een atoombom in de auto zitten.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

5

Leuke taart, flitsend kleurtje ook =D, veel succes met het zoeken naar een geschikt autootje.

Liefs Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

6

Leuk gedaan en nog gefeliciteerd!!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

7

Fantastisch hoor ben echt heel erg blij voor je :)

Kon deze maar echt voor de deur staan he dat zou helemaal leuk zijn :D

Super leuke taart en heel veel succes met alles :)

8

Leuke taart! Heb je hem expres roze gemaakt net als je befaamde pasje ;) ?

9

Gefeliciteerd en wat een super taart

Bedankt voor alle leuke reacties!

Hihi nou dat zou fantastisch zijn baklataart! Een droom die uitkomt!

Helemaal met je eens Pooh, voorzichtigheid vind ik ook zelf erg belangrijk! De stickers is dan ook niet alleen voor veiligheid maar ook omdat ik het een heel leuk detail vind.

Mmaas.. ik heb de auto roze gemaakt omdat dat echt mijn favo kleur is! Het liefst heb ik dan okk een roze auto straks voor mijn deur staan.. het zou een droom zijn die uitkomt hihi