1

Onderwerp: Legertaart

Een vader bij de marechaussee, dus ja, dan wil je als zoon een hele stoere taart!

O ja, lactose vrij! (ik blijf het toch niet echt lekker vinden..............)

http://i53.photobucket.com/albums/g73/wolliew/taarten/IMG_0224_zps2mgm5jij.jpg

groetjes Wilma

2

Re: Legertaart

Stoere taart, leuk gemaakt! Dat net is een leuk detail!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

3

Leuke taart!!!
Ik maak meestal lactosevrije taarten omdat mijn vriend intolerant is. Ik weet niet welke producten je gebruikt maar ik gebruik de slagroom en boter van dilea en in mijn familie proeven wij geen verschil.

4

Heel gaaf geworden zeg

5

Wauw, wat is die mooi en wat heb je dat mooi geboetseerd!! de kleuren zijn heel mooi en dan dat net, tjonge dat zal een klus geweest zijn!!!

echt een super mooie taart :thumb:

6

Dank jullie wel! :)

Melou schreef:

Leuke taart!!!
Ik maak meestal lactosevrije taarten omdat mijn vriend intolerant is. Ik weet niet welke producten je gebruikt maar ik gebruik de slagroom en boter van dilea en in mijn familie proeven wij geen verschil.

Waar koop je dat merk? Bij de gewone supermarkt?
Ik heb nu van Alpro gebruikt, maar die slagroom vind ik echt vies!

groetjes Wilma

7

Ja maar nu denk ik dus eraan dat ik uit België kom en de meesten hier uit Nederland.
Maar de Alpro producten heb ik dus ook niet graag.
Ik weet niet welke winkels er zijn in Nederland maar bij Makro hebben ze het hier in België en die is er ook in Nederland maar geen idee als het daar ook is.

8

Ok, bedankt!

groetjes Wilma

9 Laatst bewerkt door Melou (20-06-2015 09:10)

Nu ik denk er juist aan. Dilea noemde hier vroeger Valio, misschien dat het bij jullie nog niet veranderd is van naam. En als ik daar op google vind ik iets van valio/vivia zero lactose. Misschien dat je dat wel kent.
En ik kom ook MinusL tegen, is ook geen soja en is misschien ook lekker.

10

Leuk! Ik vind het net ook wel supermooi geworden!! Heel mooi plaatje zo  :thumb:  :thumb:

Gaaf! Mooie details!

12

Dank jullie wel :)

groetjes Wilma