Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Legertaart
Pagina's 1
Stoere taart, leuk gemaakt! Dat net is een leuk detail!
Leuke taart!!!
Ik maak meestal lactosevrije taarten omdat mijn vriend intolerant is. Ik weet niet welke producten je gebruikt maar ik gebruik de slagroom en boter van dilea en in mijn familie proeven wij geen verschil.
Heel gaaf geworden zeg
Wauw, wat is die mooi en wat heb je dat mooi geboetseerd!! de kleuren zijn heel mooi en dan dat net, tjonge dat zal een klus geweest zijn!!!
echt een super mooie taart 
Dank jullie wel! 
Leuke taart!!!
Ik maak meestal lactosevrije taarten omdat mijn vriend intolerant is. Ik weet niet welke producten je gebruikt maar ik gebruik de slagroom en boter van dilea en in mijn familie proeven wij geen verschil.
Waar koop je dat merk? Bij de gewone supermarkt?
Ik heb nu van Alpro gebruikt, maar die slagroom vind ik echt vies!
Ja maar nu denk ik dus eraan dat ik uit België kom en de meesten hier uit Nederland.
Maar de Alpro producten heb ik dus ook niet graag.
Ik weet niet welke winkels er zijn in Nederland maar bij Makro hebben ze het hier in België en die is er ook in Nederland maar geen idee als het daar ook is.
Nu ik denk er juist aan. Dilea noemde hier vroeger Valio, misschien dat het bij jullie nog niet veranderd is van naam. En als ik daar op google vind ik iets van valio/vivia zero lactose. Misschien dat je dat wel kent.
En ik kom ook MinusL tegen, is ook geen soja en is misschien ook lekker.
Leuk! Ik vind het net ook wel supermooi geworden!! Heel mooi plaatje zo

Gaaf! Mooie details!
Pagina's 1
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Legertaart