Dat kan 
Al moet ik zeggen dat ik de volgende keer denk ik bladerdeeg zou gebruiken.
Ik vind dat filodeeg niet echt heel lekker.
Strawberry strudel met banketbakkersroom
Voor de banketbakkersroom, Verwarm de melk in een pan met 3 eetlepels suiker en 1 theelepel van de vanille-extract. Breng aan de kook, haal van het vuur.
Klop twee van de eieren in de slagroom. Keer terug naar de hitte en verwarm zachtjes, al roerend tot het dik wordt. Niet laten koken. Haal van het vuur en laat afkoelen, af en toe roeren. Opzij zetten.
Verwarm de oven voor op 200 ° C / 180 ° graden
Plaats 75g van de boter in een kom met het zout, de resterende vanille-extract en de 100g suiker. Klop goed met een elektrische mixer. Voeg de rest van de eieren een voor een mix goed tussen elke toevoeging. Roer door de kwark.
Smelt de rest van de boter in een kleine steelpan. Leg een groot vel bakpapier op een werkblad. Met behulp van 4 vellen filodeeg, iets overlappend, maak een 40 x 50cm rechthoek op de top van het bakpapier, zodat de 40cm kant is verticaal aan u. Bestrijk met de boter. Herhaal met de resterende vellen.
Meng het kwark mengsel met de amandelen, cantuccini en aardbeien, lepel het in het midden, met een 3 cm rand aan de boven- en onderzijde. Vouw de lange zijden van het deeg om de vulling te omsluiten. Draai dus de naad aan de onderkant. Knijp de uiteinden en stop ze onder.
leg op een bakplaat bekleed met bakpapier. Bestrijk met boter en bak 35 minuten. Uit de oven bestrijken met de rest van de boter en laat afkoelen. Bestrooid met poedersuiker en de serveer met de banketbakkersroom.
400 ml melk
100 g + 3 eetlepels basterdsuiker
2 theelepel vanille-extract
5 medium eieren
200 ml room
200 g boter
Snuifje zout
500 g kwark (20% vet)
12 30cm x 30cm vel filodeeg
75 g geroosterde gemalen amandelen
100 g cantuccini, geplet
400 g aardbeien, gepeld en gehakt