Onderwerp: Kan iemand mij vanaf begin tot eind helpen?
Hellow! iedereen.
Hellup!!! Voor het eerst ga ik een stapeltaart maken 28 mei moet deze gepresenteerd worden. Tot die tijd heb ik nog om van alllerlei info in te winnen en te oefenen.
Het word sws een frisse taart bestaande uit 3 lagen met elk een diverse smaak. Verder bedek ik em met marsepein of fondant ( dat wil ik graag van jullie weten wat beter is)
en wanneer kan ik aan de taart beginnen? Is dat a la minute of kan ik al wel iets voorbereiden?
Het is de bedoeling dat de taart buiten staat en ik ga ervan uit dat het mooi weer word dus graag hoor ik ook hoe jullie denken over temperatuur ivm smelten.
Kan ik de taart invriezen? Ik zit te denken aan een kwarkvulling met op elke verdieping een ander soort fruit erin verwerkt.
Verder hoor ik nog jullie ideen over die slingers rondom de taart....Hoe maak ik zoiets.
Gaarne ontvang ik een uitleg van begin tot eind want zoals jullie al kunnen lezen ben ik echt een leek een amateur nog in dit vak. Ik hoop dat jullie mij goed opweg kunnen helpen en dat ik dankzij jullie een mooie taart neer kan zetten zonder dat ik zelf helemaal in de stress ben
De afbeelding geeft een voorbeeld van zoals ik graag wil dat de taart eruit komt te zien.
Ooh hoe stapel ik deze het makkelijkst? Met welke benodigdheden en hoe precies?