1

Onderwerp: botercreme mengen met cookie notti

Kan ik door de mix van funcakes gewoon een flinke schep cookie notti van penotti doen en kan ik het dan nog op een cupcake spuiten?

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

2

Re: botercreme mengen met cookie notti

Klinkt lekker!  :9 . Ik denk dat dat wel kan. Anders probeer je eerst een klein beetje?

3

Esther68 schreef:

Klinkt lekker!  :9 . Ik denk dat dat wel kan. Anders probeer je eerst een klein beetje?

Ja dat zou kunnen, maar heb ze morgenochtend nodig haha.  Ga het idd maar proberen,  zal wat minder water gebruiken zodat het wat steviger is.  Bedankt voor je snelle reactie.

Groetjes Vonn

4

Mmmm.... lijkt mij heerlijk. Ik doe ook vaak nutella erdoor en dat gaat prima hoor. Het wordt wel wat dunner, dus iets minder water vind ik goed bedacht van je.

Tieneke

5

Tante Tien schreef:

Mmmm.... lijkt mij heerlijk. Ik doe ook vaak nutella erdoor en dat gaat prima hoor. Het wordt wel wat dunner, dus iets minder water vind ik goed bedacht van je.

Tieneke

Oh Nutella klinkt ook erg lekker,  ik heb de cookie notti met cappuccino genomen,  vond het zo lekker klinken haha.  Ben benieuwd hoe het wordt.

Groetjes Vonn

6

Ik gebruik dat wel met Nutella samen, werkt prima

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

7

Het is gelukt,  ik heb het alleen nu met de witte chocolade pasta met cappuccino smaak van la place gemaakt en een stuk minder water gebruikt in de mix. Een heerlijke combinatie

Groetjes Vonn

8

Gaaf zeg, goed gedaan!

Tieneke