Onderwerp: botercreme mengen met cookie notti
Kan ik door de mix van funcakes gewoon een flinke schep cookie notti van penotti doen en kan ik het dan nog op een cupcake spuiten?
Groetjes Vonn
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » botercreme mengen met cookie notti
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Kan ik door de mix van funcakes gewoon een flinke schep cookie notti van penotti doen en kan ik het dan nog op een cupcake spuiten?
Groetjes Vonn
Klinkt lekker! . Ik denk dat dat wel kan. Anders probeer je eerst een klein beetje?
Klinkt lekker! . Ik denk dat dat wel kan. Anders probeer je eerst een klein beetje?
Ja dat zou kunnen, maar heb ze morgenochtend nodig haha. Ga het idd maar proberen, zal wat minder water gebruiken zodat het wat steviger is. Bedankt voor je snelle reactie.
Groetjes Vonn
Mmmm.... lijkt mij heerlijk. Ik doe ook vaak nutella erdoor en dat gaat prima hoor. Het wordt wel wat dunner, dus iets minder water vind ik goed bedacht van je.
Tieneke
Mmmm.... lijkt mij heerlijk. Ik doe ook vaak nutella erdoor en dat gaat prima hoor. Het wordt wel wat dunner, dus iets minder water vind ik goed bedacht van je.
Tieneke
Oh Nutella klinkt ook erg lekker, ik heb de cookie notti met cappuccino genomen, vond het zo lekker klinken haha. Ben benieuwd hoe het wordt.
Groetjes Vonn
Ik gebruik dat wel met Nutella samen, werkt prima
Het is gelukt, ik heb het alleen nu met de witte chocolade pasta met cappuccino smaak van la place gemaakt en een stuk minder water gebruikt in de mix. Een heerlijke combinatie
Groetjes Vonn
Gaaf zeg, goed gedaan!
Tieneke
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » botercreme mengen met cookie notti