Onderwerp: Likeur 43 cupcakes
Ik kreeg het recept toegestuurd van mijn schoonzusje dus dan moet je hem maar gaan maken
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Likeur 43 cupcakes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik kreeg het recept toegestuurd van mijn schoonzusje dus dan moet je hem maar gaan maken
Ooh lekker.
Wat een leuke bakjes trouwens waar je de cc in hebt gezet, waar heb je die vandaan?
En dan dat kleine flesje erin gestoken......toppie!!
Ik heb ook meteen je fb pagina geliked....wat ben jij een all-rounder, zie dat je naast taart en gebak ook allerlei andere lekker dingen maakt
Ooh lekker.
Wat een leuke bakjes trouwens waar je de cc in hebt gezet, waar heb je die vandaan?
En dan dat kleine flesje erin gestoken......toppie!!Ik heb ook meteen je fb pagina geliked....wat ben jij een all-rounder, zie dat je naast taart en gebak ook allerlei andere lekker dingen maakt
Hallo
Dankjewel voor je like en ja ik maak nog wel eens iets anders ook, tenminste ik probeer het gewoon en meestal lukt het wel
Dankjewel en die bakjes dat zijn gewoone kartonnen ijsbakjes en daar heb ik zelf een wikkel om gemaakt gewoon even op google gezocht met paint shop pro bewerkt en uitgeprint
Bianca1969 schreef:Ooh lekker.
En dan dat kleine flesje erin gestoken......toppie!!Ik heb ook meteen je fb pagina geliked....wat ben jij een all-rounder, zie dat je naast taart en gebak ook allerlei andere lekker dingen maakt
Hallo
Dankjewel voor je like en ja ik maak nog wel eens iets anders ook, tenminste ik probeer het gewoon en meestal lukt het wel
Dankjewel en die bakjes dat zijn gewoone kartonnen ijsbakjes en daar heb ik zelf een wikkel om gemaakt gewoon even op google gezocht met paint shop pro bewerkt en uitgeprint
Dank je wel voor de tip. Is erg leuk....krijg gelijk inspiratie
dollelollypop schreef:Bianca1969 schreef:Ooh lekker.
Hallo
Graag gedaan hoor
Dank je wel voor de tip. Is erg leuk....krijg gelijk inspiratie
Ontzettend leuk gedaan en het ziet er wederom heerlijk uit
Kun je die kleine flesjes zo kopen? Echt geweldig leuk idee!!!!
Kun je die kleine flesjes zo kopen? Echt geweldig leuk idee!!!!
Ja hoor gewoon bij de gall en gall voor € 3,50 per flesje.
Dankjewel
ik heb jouw fb ook maar meteen een duim gegeven, die je dat ook terug?
ik heb jouw fb ook maar meteen een duim gegeven, die je dat ook terug?
Dat wil ik wel en heb gekeken maar hoe vind ik je dan??
Ik denk dat ik je al gevonden heb en heb je geliked, tenminste als ik de goede heb maar dat denk ik wel
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Likeur 43 cupcakes