1

Onderwerp: Likeur 43 cupcakes

Ik kreeg het recept toegestuurd van mijn schoonzusje dus dan moet je hem maar gaan maken :)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-HPR6CK46-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-P8VKKQH7-D.jpg

2 Laatst bewerkt door Bianca1969 (20-03-2015 18:30)

Re: Likeur 43 cupcakes

Ooh lekker.
Wat een leuke bakjes trouwens waar je de cc in hebt gezet, waar heb je die vandaan?
En dan dat kleine flesje erin gestoken......toppie!!

Ik heb ook meteen je fb pagina geliked....wat ben jij een all-rounder, zie dat je naast taart en gebak ook allerlei andere lekker dingen maakt  :thumb:

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

Bianca1969 schreef:

Ooh lekker.
Wat een leuke bakjes trouwens waar je de cc in hebt gezet, waar heb je die vandaan?

Ik heb ook meteen je fb pagina geliked....wat ben jij een all-rounder, zie dat je naast taart en gebak ook allerlei andere lekker dingen maakt  :thumb:

Hallo

Dankjewel voor je like en ja ik maak nog wel eens iets anders ook, tenminste ik probeer het gewoon en meestal lukt het wel :)

Dankjewel en die bakjes dat zijn gewoone kartonnen ijsbakjes en daar heb ik zelf een wikkel om gemaakt gewoon even op google gezocht met paint shop pro bewerkt en uitgeprint :)

4

dollelollypop schreef:
Bianca1969 schreef:

Ooh lekker.

Hallo

Dankjewel voor je like en ja ik maak nog wel eens iets anders ook, tenminste ik probeer het gewoon en meestal lukt het wel :)

Dankjewel en die bakjes dat zijn gewoone kartonnen ijsbakjes en daar heb ik zelf een wikkel om gemaakt gewoon even op google gezocht met paint shop pro bewerkt en uitgeprint :)

Dank je wel voor de tip. Is erg leuk....krijg gelijk inspiratie :)

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

Bianca1969 schreef:
dollelollypop schreef:
Bianca1969 schreef:

Ooh lekker.

Hallo

Graag gedaan hoor :)

Dank je wel voor de tip. Is erg leuk....krijg gelijk inspiratie :)

6

Ontzettend leuk gedaan en het ziet er wederom heerlijk uit :thumb:

7

Kun je die kleine flesjes zo kopen? Echt geweldig leuk idee!!!!

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

Tigrasas schreef:

Kun je die kleine flesjes zo kopen? Echt geweldig leuk idee!!!!

Ja hoor gewoon bij de gall en gall voor € 3,50 per flesje.
Dankjewel :)

9

ik heb jouw fb ook maar meteen een duim gegeven, die je dat ook terug?

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

10 Laatst bewerkt door dollelollypop (21-03-2015 22:06)

Tigrasas schreef:

ik heb jouw fb ook maar meteen een duim gegeven, die je dat ook terug?

Dat wil ik wel en heb gekeken maar hoe vind ik je dan?? :)

Ik denk dat ik je al gevonden heb en heb je geliked, tenminste als ik de goede heb maar dat denk ik wel :)