Onderwerp: Minecraft taart
Mijn versie van Minecraft taart die ik gemaakt heb voor de jarige Ryan. Het was heel erg veel werk om deze taart te maken. Het duurde de hele dag om meer van 650 vierkantjes uit te snijden en plakken
gr, Riany
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Minecraft taart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Mijn versie van Minecraft taart die ik gemaakt heb voor de jarige Ryan. Het was heel erg veel werk om deze taart te maken. Het duurde de hele dag om meer van 650 vierkantjes uit te snijden en plakken
gr, Riany
Super mooie taart en wat die vierkantjes betreft...been there, DONE it.....en is veel werk inderdaad!
Wauw echt heel erg strak gemaakt !
Super gaaf!! En zo strak, mijn vierkante taarten worden nooit zo strak. Zijn het twee vierkante taarten op elkaar?
w a u w ! ! ! !
en dat in hoofdletters!!!
Echt heel erg mooi en zo strak en wat een enorm werk al die vierkantjes dat zie je wel dat daar een hoop werk in zit
Hangend aan je aanrecht met een vermoeide rug van het uitsteken en plakken....I know!! (800 blokjes) Wat kun je het werk soms onderschatten!
Maar wat een prachtige strakke taart heb je gemaakt! Wauw! Dat valt nog niet mee met al die kleine blokjes!
Wat een geweldige Minecraft taart. Wat een werk...maar het resultaat mag er zeker wezen.
Super mooi!!!
Top gedaan!
Wauw geweldig gedaan, zo mooi strak weer en wat heb je de taart ook mooi gegraveerd, met de achtgrond en dat kistje, prachtig geheel!
Super gaaf!! En zo strak, mijn vierkante taarten worden nooit zo strak. Zijn het twee vierkante taarten op elkaar?
Ja, deze zijn twee vierkante taarten op elkaar.
Dank jullie wel
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Minecraft taart