1

Onderwerp: Minecraft taart

Mijn versie van Minecraft taart die ik gemaakt heb voor de jarige Ryan. Het was heel erg veel werk om deze taart te maken. Het duurde de hele dag om meer van 650 vierkantjes uit te snijden en plakken  :y

https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/t31.0-8/11041916_1040885479272397_2526095758922522968_o.jpg

gr, Riany

2

Re: Minecraft taart

Super mooie taart en wat die vierkantjes betreft...been there, DONE it.....en is veel werk inderdaad!

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

Wauw echt heel erg strak gemaakt !

4

Super gaaf!! En zo strak, mijn vierkante taarten worden nooit zo strak. Zijn het twee vierkante taarten op elkaar?

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

5

w a u w ! ! ! !
en dat in hoofdletters!!!

neem ook eens een kijkje op mijn Facebook site: taartengoed

6

Echt heel erg mooi en zo strak en wat een enorm werk al die vierkantjes dat zie je wel dat daar een hoop werk in zit :thumb:

7

Wat onwijs gaaf!!!

.. Want taart kan altijd!!

8

Hangend aan je aanrecht met een vermoeide rug van het uitsteken en plakken....I know!! (800 blokjes) Wat kun je het werk soms onderschatten!

Groetjes van Marjon

9

Maar wat een prachtige strakke taart heb je gemaakt! Wauw! Dat valt nog niet mee met al die kleine blokjes!

Groetjes van Marjon

10

Wat een geweldige Minecraft taart. Wat een werk...maar het resultaat mag er zeker wezen.

Super mooi!!!

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

11

Top gedaan! :y

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

Wauw geweldig gedaan, zo mooi strak weer en wat heb je de taart ook mooi gegraveerd, met de achtgrond en dat kistje, prachtig geheel!

13

Heel gaaf!

groetjes Wilma

14

lady-vall schreef:

Super gaaf!! En zo strak, mijn vierkante taarten worden nooit zo strak. Zijn het twee vierkante taarten op elkaar?

Ja, deze zijn twee vierkante taarten op elkaar.

15

Dank jullie wel