Onderwerp: spring girl

ik maak eigenlijk geen taarten meer maar dit is zo heerlijk weer even aan de keukentafel voor mijzelf freubelen, een stukje gisteravond en een stukje vanmiddag. zo heerlijk ontspannend om te doen, daar kan ik echt van genieten 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » spring girl
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

ik maak eigenlijk geen taarten meer maar dit is zo heerlijk weer even aan de keukentafel voor mijzelf freubelen, een stukje gisteravond en een stukje vanmiddag. zo heerlijk ontspannend om te doen, daar kan ik echt van genieten 
Jee wat een schatje toch weer!!
dank je wel Sonj@, mijn enige trouwe toeschouwer hier

Ik denk dat alle anderen het zó mooi vinden dat ze er stil van zijn
Ik heb je spring girl ook op FB langszien komen, maar probeer toch ook hier de boel een beetje 'levend' te houden. Het kan hier inderdaad wel errug stil zijn de laatste tijd 
Wow wat een prachtige taart!
Mooi gezichtje heeft je 'spring girl' 
Wauw! Heel erg mooi!
Wauw!! Wat ontzettend knap zeg!

Ongelooflijk mooi weer, die ogen, dat koppie!
dank jullie wel dames 
Wauw, ik kijk hier altijd met bewondering naar je taarten ik vind ze werkelijk prachtig
Wat een lief toetje en die ogen , dat blijft me altijd weer verbazen zó mooi 
Wauw ik heb gekeken, en nog eens en nog eens e vraag me dan echt af.. hoe krijg je dit toch voor elkaar! Dat gezicht, zo ontzettend mooi, hoe krijg je dat uit een stuk fondant voor elkaar, ik vind kruimeldiefjes al lastig hahaM en je boomstam, geweldig! Daar hoop ik ooit nog eens mal van te zien en te kunnen kopen!
ja..... wat moet je hier nog van zeggen.......
kan geen woorden vinden dat de gehele lading dekt.

Geweldig weer.
Die gezichtjes zijn altijd zo sprekend. Mooi hoor.
En wat fijn dat je ook eens lekker voor jezelf fröbelt.
Dit is gewoonweg prachtig!
Heel erg mooi tot in detail!
Echt weer eentje van jouw hand. Die zijn toch uit "1000'n" te herkennen. Zo'n mooie en herkenbare stijl. Het is weer een prachtig plaatje!! Super!!!

Dubbel
Dat was vast omdat je dacht geen toeschouwers te hebben 
Dubbel
![]()
Dat was vast omdat je dacht geen toeschouwers te hebben
Wauw ik heb gekeken, en nog eens en nog eens e vraag me dan echt af.. hoe krijg je dit toch voor elkaar! Dat gezicht, zo ontzettend mooi, hoe krijg je dat uit een stuk fondant voor elkaar, ik vind kruimeldiefjes al lastig hahaM en je boomstam, geweldig! Daar hoop ik ooit nog eens mal van te zien en te kunnen kopen!
dank jullie wel allemaal
@ taartensprookje, de boomschors mal is te koop hoor
via brenniescakehouse.nl 
Oh wat ontzettend knap gedaan!
Wow, ze is prachtig... En het gezichtje is zo fijntjes gedetailleerd... Heel mooi
!!!
Wat een parmantige blik, heel leuk om te zien.
Tieneke
Geweldig. Heel erg mooi
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » spring girl