1 Laatst bewerkt door kwebbeltje (22-02-2015 17:39)

Onderwerp: spring girl

http://res.cloudinary.com/cd/image/upload/c_limit,h_1000,q_80,w_540/xeaxorzcpyfdv9tutbl3.jpg

http://res.cloudinary.com/cd/image/upload/c_limit,h_1000,q_80,w_540/ma4c7eh0ctx4n1ogdsg0.jpg

http://res.cloudinary.com/cd/image/upload/c_limit,h_1000,q_80,w_540/rlhfjcvpqeqcyx8wf8dr.jpg

ik maak eigenlijk geen taarten meer maar dit is zo heerlijk weer even aan de keukentafel voor mijzelf freubelen, een stukje gisteravond en een stukje vanmiddag. zo heerlijk ontspannend om te doen, daar kan ik echt van genieten ;)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

2

Re: spring girl

Jee wat een schatje toch weer!!

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

3 Laatst bewerkt door kwebbeltje (22-02-2015 18:02)

:lol: dank je wel Sonj@, mijn enige trouwe toeschouwer hier   :lol:   :+

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

4

Ik denk dat alle anderen het zó mooi vinden dat ze er stil van zijn  =D

Ik heb je spring girl ook op FB langszien komen, maar probeer toch ook hier de boel een beetje 'levend' te houden. Het kan hier inderdaad wel errug stil zijn de laatste tijd  O-)

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

Wow wat een prachtige taart!
Mooi gezichtje heeft je 'spring girl' :thumb:

6

Wauw! Heel erg mooi!

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
www.facebook.com/cakebym

7

Wauw!! Wat ontzettend knap zeg!  :y  :y

8

Ongelooflijk mooi weer, die ogen, dat koppie!

9

dank jullie wel dames ;)

10

Ze is prachtig!

groetjes Wilma

11

Wauw, ik kijk hier altijd met bewondering naar je taarten ik vind ze werkelijk prachtig :thumb:  :thumb:

Wat een lief toetje en die ogen , dat blijft me altijd weer verbazen zó mooi :)

Wauw ik heb gekeken, en nog eens en nog eens e  vraag me dan echt af.. hoe krijg je dit toch voor elkaar! Dat gezicht, zo ontzettend mooi, hoe krijg je dat uit een stuk fondant voor elkaar, ik vind kruimeldiefjes al lastig hahaM en je boomstam, geweldig! Daar hoop ik ooit nog eens mal van te zien en te kunnen kopen!

13

ja..... wat moet je hier nog van zeggen.......
kan geen woorden vinden dat de gehele lading dekt.
:think:  :thumb:

neem ook eens een kijkje op mijn Facebook site: taartengoed

14

Ohhh wat mooi!!

.. Want taart kan altijd!!

15

Geweldig weer.
Die gezichtjes zijn altijd zo sprekend. Mooi hoor.
En wat fijn dat je ook eens lekker voor jezelf fröbelt.

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

16

Dit is gewoonweg prachtig!

17

Heel erg mooi tot in detail!

18

Echt weer eentje van jouw hand. Die zijn toch uit  "1000'n" te herkennen. Zo'n mooie en herkenbare stijl. Het is weer een prachtig plaatje!! Super!!! :thumb:  :thumb:

19 Laatst bewerkt door LaLuub (23-02-2015 22:04)

Dubbel  :+
Dat was vast omdat je dacht geen toeschouwers te hebben  :lol:

20

:lol:  :lol:  :lol:

LaLuub schreef:

Dubbel  :+
Dat was vast omdat je dacht geen toeschouwers te hebben  :lol:

21

Taartensprookje schreef:

Wauw ik heb gekeken, en nog eens en nog eens e  vraag me dan echt af.. hoe krijg je dit toch voor elkaar! Dat gezicht, zo ontzettend mooi, hoe krijg je dat uit een stuk fondant voor elkaar, ik vind kruimeldiefjes al lastig hahaM en je boomstam, geweldig! Daar hoop ik ooit nog eens mal van te zien en te kunnen kopen!

dank jullie wel allemaal ;)

@ taartensprookje, de boomschors mal is te koop hoor  ;-) via brenniescakehouse.nl   :+

22

Oh wat ontzettend knap gedaan!

23

Wow, ze is prachtig... En het gezichtje is zo fijntjes gedetailleerd... Heel mooi :thumb: !!!

24

Wat een parmantige blik, heel leuk om te zien.

Tieneke

Geweldig. Heel erg mooi