Onderwerp: Voetbaltaarten voor de jarige broertjes (Brugge/Lommel)
Het is wel duidelijk waar deze gasten wild van zijn. Het was een verrassing van hun mama en wat waren ze blij.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Voetbaltaarten voor de jarige broertjes (Brugge/Lommel)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Het is wel duidelijk waar deze gasten wild van zijn. Het was een verrassing van hun mama en wat waren ze blij.
Wauw, wat ontzettend mooi gemaakt , de bal is echt super mooi en je shirt is prachtig, heb je die schoen ook gemaakt??? echt super mooi allemaal
en super leuk hoe je het onderbord hebt ingepakt
Jeetje wat netjes en mooi! Ben jaloers haha petje af
Wauw, wat ontzettend mooi gemaakt , de bal is echt super mooi en je shirt is prachtig, heb je die schoen ook gemaakt??? echt super mooi allemaal
Jaja bakla, dat schoentje is ook eetbaar dat patroon had ik een tijd geleden op het internet gevonden, maar ik dacht dat het niet klopte. Daarna kwam ik een filmpje hiervan tegen en moest ik toegeven dat het toch klopt. Dus..... maar uitgeprobeerd. Heel makkelijk eigenlijk als je van gepriegel houdt.
Zou je de link van het filmpje en de site van het patroon willen delen?
Zou je de link van het filmpje en de site van het patroon willen delen?
Al gebeurd Staat bij sjablonen, patronen en how to's succes
WOW wat knap zo'n mooie perfecte voetbal!
En het shirt met de schoen..... ook heel erg mooi en leuk!
Ook leuk dat gras op de onderplaat!
WOW wat knap zo'n mooie perfecte voetbal!
En het shirt met de schoen..... ook heel erg mooi en leuk!
Ook leuk dat gras op de onderplaat!
Dat gras is een tafelkleed dat ik ooit heb gekocht bij de V&D (bij de papierwaren). Hier kan ik nog heel wat onderplaten mee bekleden
Baklataart schreef:Wauw, wat ontzettend mooi gemaakt , de bal is echt super mooi en je shirt is prachtig, heb je die schoen ook gemaakt??? echt super mooi allemaal
Jaja bakla, dat schoentje is ook eetbaar dat patroon had ik een tijd geleden op het internet gevonden, maar ik dacht dat het niet klopte. Daarna kwam ik een filmpje hiervan tegen en moest ik toegeven dat het toch klopt. Dus..... maar uitgeprobeerd. Heel makkelijk eigenlijk als je van gepriegel houdt.
Wauw echt zo mooi vind ik het ,ga gauw kijken hoe het moet, ik vind het prachtig
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Voetbaltaarten voor de jarige broertjes (Brugge/Lommel)