1

Onderwerp: Voetbaltaarten voor de jarige broertjes (Brugge/Lommel)

Het is wel duidelijk waar deze gasten wild van zijn. Het was een verrassing van hun mama en wat waren ze blij.

http://www.mijnalbum.be/Foto-RWLGVZWF.jpg
http://www.mijnalbum.be/Foto-KHVGSNC3-1.jpg
http://www.mijnalbum.be/Foto-MLYNI8SY.jpg

2

Re: Voetbaltaarten voor de jarige broertjes (Brugge/Lommel)

Wauw, wat ontzettend mooi gemaakt , de bal is echt super mooi en je shirt is prachtig, heb je die schoen ook gemaakt??? echt super mooi allemaal :thumb:

en super leuk hoe je het onderbord hebt ingepakt :lol:

3

Jeetje wat netjes en mooi! Ben jaloers haha  :P  petje af

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

Baklataart schreef:

Wauw, wat ontzettend mooi gemaakt , de bal is echt super mooi en je shirt is prachtig, heb je die schoen ook gemaakt??? echt super mooi allemaal :thumb:

Jaja bakla, dat schoentje is ook eetbaar ;-)  dat patroon had ik een tijd geleden op het internet gevonden, maar ik dacht dat het niet klopte. Daarna kwam ik een filmpje hiervan tegen en moest ik toegeven dat het toch klopt. Dus..... maar uitgeprobeerd. Heel makkelijk eigenlijk als je van gepriegel houdt. :P  :lol:

5

Zou je de link van het filmpje en de site van het patroon willen delen? O-)

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

lady-vall schreef:

Zou je de link van het filmpje en de site van het patroon willen delen? O-)

Al gebeurd  :P Staat bij sjablonen, patronen en how to's  ;)  :thumb: succes

WOW wat knap zo'n mooie perfecte voetbal!
En het shirt met de schoen..... ook heel erg mooi en leuk!
Ook leuk dat gras op de onderplaat!  :thumb:

Tante Fondante schreef:

WOW wat knap zo'n mooie perfecte voetbal!
En het shirt met de schoen..... ook heel erg mooi en leuk!
Ook leuk dat gras op de onderplaat!  :thumb:

Dat gras is een tafelkleed dat ik ooit heb gekocht bij de V&D (bij de papierwaren). Hier kan ik nog heel wat onderplaten mee bekleden  :lol:  :P

9

cuppie cuppie schreef:
Baklataart schreef:

Jaja bakla, dat schoentje is ook eetbaar ;-)  dat patroon had ik een tijd geleden op het internet gevonden, maar ik dacht dat het niet klopte. Daarna kwam ik een filmpje hiervan tegen en moest ik toegeven dat het toch klopt. Dus..... maar uitgeprobeerd. Heel makkelijk eigenlijk als je van gepriegel houdt. :P  :lol:

Wauw echt zo mooi vind ik het ,ga gauw kijken hoe het moet, ik vind het prachtig :thumb:  :thumb: