1

Onderwerp: gewoon, een dummie met een geboetseerd hoofdje er op

;) tja, wat moet je er anders van zeggen? kijk zelf maar  :lol:

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/v/t1.0-9/10462354_775614455856785_3501506143786288031_n.jpg?oh=bbeb55b9db25427be2388f7eedc267ee&oe=5559C582&__gda__=1431726138_5aed91af047d3a4075cc908f1cc99c2a

https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/v/t1.0-9/10522094_775614452523452_7165918588742777413_n.jpg?oh=9234ad3235462f747f236743ac86bf2b&oe=556DFA2F&__gda__=1433335206_fa70861c61e368d28a03e095ce653f2c

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

2

Re: gewoon, een dummie met een geboetseerd hoofdje er op

'gewoon'? niet-normaal prachtig vind ik haar!

3 Laatst bewerkt door cuppie cuppie (26-01-2015 17:40)

Heel mooi!
Heb je de dummie gesponst? ;-)

4

cuppie cuppie schreef:

Heel mooi!
Heb je de dummie gesponst? ;-)

dank je wel ;) de dummie heb ik met een structuurmold gedaan.

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

5

Zo mooi zeg. Net een lief popje. Ik vind die ogen een geweldige blik hebben  :thumb:

Hihi, had je niks te doen.... 'Ff' een popje maken! ;)

Wauw, wat mooi.
Klein zelf portretje.  :)

8

Het is echt weer een PLAATJE!!!  :thumb:  :thumb:  :thumb:
Gebruik je een malletje als basis (hoofd en nek) die je dan verder uitwerkt met ogen en haren enzo? Of modelleer je deze popjes elke keer zo van scratch af aan?

9

LaLuub schreef:

Gebruik je een malletje als basis (hoofd en nek) die je dan verder uitwerkt met ogen en haren enzo? Of modelleer je deze popjes elke keer zo van scratch af aan?

ik maak deze zelf wel zo elke keer free hand. overigens heb ik wel zelf een mal gemaakt voor een basis gezichtje welke je dan zelf verder uit kan werken. maar ik vind het juist zo leuk om dit zelf te doen en mijzelf steeds te verbeteren.

10

Ieder heeft zo zijn eigen opvatting over 'gewoon' zal ik maar denken :lol:  :lol:

ik vind het elke keer zo bijzonder hoe je dat allemaal doet alles zo verfijnt en op elkaar afgestemd :thumb:

ze is werkelijk schitterend en ik blijf me steeds over die ogen verbazen, zo mooi die twinkeling :thumb:

en je dummie is zo mooi bekleed, echt petje af weer :)

11

Prachtige taart weer!

Mooi!

13

kwebbeltje schreef:
LaLuub schreef:

ik maak deze zelf wel zo elke keer free hand. overigens heb ik wel zelf een mal gemaakt voor een basis gezichtje welke je dan zelf verder uit kan werken. maar ik vind het juist zo leuk om dit zelf te doen en mijzelf steeds te verbeteren.

Ik vond het altijd al zo supermooi wat jij maakte, en ik vind het nu NOG mooier en knapper en unieker en alle andere superlatieven!!! Ongelooflijk hoe je elke keer toch diezelfde fijne gezichts- trekken en de halslijn en alles er in krijgt. WAUW...RESPECT!!!  :Y  :thumb:  :thumb:

14

Mirella Dekker schreef:

Wauw, wat mooi.
Klein zelf portretje.  :)

dat dacht ik ook al, ze lijkt op je

15

perfect zo mooi

https://www.facebook.com/pages/Jacakeli … 593?ref=hl
als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat !