Onderwerp: gewoon, een dummie met een geboetseerd hoofdje er op
tja, wat moet je er anders van zeggen? kijk zelf maar

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » gewoon, een dummie met een geboetseerd hoofdje er op
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
tja, wat moet je er anders van zeggen? kijk zelf maar

'gewoon'? niet-normaal prachtig vind ik haar!
Heel mooi!
Heb je de dummie gesponst? 
Heel mooi!
Heb je de dummie gesponst?
dank je wel
de dummie heb ik met een structuurmold gedaan.
Zo mooi zeg. Net een lief popje. Ik vind die ogen een geweldige blik hebben 
Hihi, had je niks te doen.... 'Ff' een popje maken! 
Wauw, wat mooi.
Klein zelf portretje. 
Het is echt weer een PLAATJE!!!
Gebruik je een malletje als basis (hoofd en nek) die je dan verder uitwerkt met ogen en haren enzo? Of modelleer je deze popjes elke keer zo van scratch af aan?
Het is echt weer een PLAATJE!!!
![]()
![]()
![]()
Gebruik je een malletje als basis (hoofd en nek) die je dan verder uitwerkt met ogen en haren enzo? Of modelleer je deze popjes elke keer zo van scratch af aan?
ik maak deze zelf wel zo elke keer free hand. overigens heb ik wel zelf een mal gemaakt voor een basis gezichtje welke je dan zelf verder uit kan werken. maar ik vind het juist zo leuk om dit zelf te doen en mijzelf steeds te verbeteren.
Ieder heeft zo zijn eigen opvatting over 'gewoon' zal ik maar denken
ik vind het elke keer zo bijzonder hoe je dat allemaal doet alles zo verfijnt en op elkaar afgestemd
ze is werkelijk schitterend en ik blijf me steeds over die ogen verbazen, zo mooi die twinkeling
en je dummie is zo mooi bekleed, echt petje af weer 
Prachtige taart weer!
Mooi!
LaLuub schreef:Het is echt weer een PLAATJE!!!
![]()
![]()
![]()
Gebruik je een malletje als basis (hoofd en nek) die je dan verder uitwerkt met ogen en haren enzo? Of modelleer je deze popjes elke keer zo van scratch af aan?ik maak deze zelf wel zo elke keer free hand. overigens heb ik wel zelf een mal gemaakt voor een basis gezichtje welke je dan zelf verder uit kan werken. maar ik vind het juist zo leuk om dit zelf te doen en mijzelf steeds te verbeteren.
Ik vond het altijd al zo supermooi wat jij maakte, en ik vind het nu NOG mooier en knapper en unieker en alle andere superlatieven!!! Ongelooflijk hoe je elke keer toch diezelfde fijne gezichts- trekken en de halslijn en alles er in krijgt. WAUW...RESPECT!!!

Wauw, wat mooi.
Klein zelf portretje.
dat dacht ik ook al, ze lijkt op je
perfect zo mooi
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » gewoon, een dummie met een geboetseerd hoofdje er op