Onderwerp: taartstandaard pilaren huren/lenen/kopen?
Hoi allemaal,
Ik heb een vraag: ik ga in januari de bruidstaart voor de dochter van een collega maken. Heel leuk natuurlijk maar nu was ze hier gisterenavond en blijkt dat ze heel graag een vierlaagse stapeltaart wil met tussen elke laag van die pilaren. Ze wil niet van die hele hoge pilaren maar je moet ze dus wel duidelijk zien tussen de verschillende lagen. (Niet dat zo'n pilaar hoger is dan de taartlaag zelf)
Ik heb gelijk gezegd dat ik dan moest uitzoeken of dat wel kon omdat ik niet zo'n standaard heb. Ik dowel mijn taarten meestal gewoon met van die houten stokjes.
Op Internet zag ik dat het sps cake tier systeem (een soort wilton systeem met separator plates en pilaren maar goedkoop omdat het voor eenmalig gebruik is) ideaal zou zijn maar dat kan ik alleen op Amerikaanse sites vinden en dan wordt het alsnog duur door de verzendkosten
Wiltonpilaren met separator plates is misschien een optie maar ook best duur als je het moet hebben voor een ronde 30-25-20-15
Heeft iemand nog andere suggesties of weet iemand misschien of ik ergens iets zou kunnen huren? Ik heb uiteraard al flink op Google gezocht maar daar kan ik dit niet vinden.
www.loveatfirstbite.nl