1

Onderwerp: Plagiaat - ontwerp gestolen! (double barrel)

Heb voor m'n verjaardag m'n eerste double barrel gemaakt! Heb het ontwerp natuurlijk niet zelf bedacht - het is er eentje van Tamara maar gelukkig vond ze het goed dat ik hem na ging maken.

Hij is 20 cm in doorsnede en bijna 20 hoog. Had een kartonnetje en dowels er tussen. Natuurlijk zie ik hier en daar best wat slordigheden en ik heb ook de drum niet bekleed (vind het altijd zo zonde van de marsepein  :rolleyes: ) maar ik was er toch tevreden over.  =D

Het was een red velvet (helemaal zelf gemaakt dus ook met verse bietjes ipv kleurstof), afgesmeerd met witte ganache en natuurlijk bekleed en gedecoreerd met marsepein.

Nou komt ie hè, met dank aan Tamara! Ik hoop dat ze er tevreden over is.

http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-OXVXHKHS.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-QDEPVE74.jpg

2

Re: Plagiaat - ontwerp gestolen! (double barrel)

Wauw, wat een leuke en mooie taart :thumb:

lijkt me zo moeilijk om te bekleden  :y  :y

en wat leuk dat je het helemaal zelf gemaakt hebt met bietjes enzo :D

3

Wouw!!! Maria je hebt jezelf overtroffen!! Zowel van binnen als van buiten zo te horen. Ben benieuwd of hij lekker was? Prachtige taart hoor.

4

Dank je wel Baklataart.  =D

Dank je wel Vera, fijn om te horen. :) Hij was erg lekker, wel een klein beetje klef maar niemand vond dat storend (beter dan te droog) en de cream cheese vulling was ook heerlijk.

5

Ik vind 'm hartstikke leuk geworden Maria! Ik weet hoe lastig het is om een double barrel te bekleden, zeker met marsepein!
O ja, en nog gefeliciteerd natuurlijk =D

6

Dank je wel Tamara. =D Bekleden was inderdaad lastig. De marsepein plakte vreselijk aan de ganache. Dus de onderkant was superlelijk maar gelukkig gingen de roze en witte reepjes er nog over dus toen kwam het toch goed! :)