1

Onderwerp: Mega barok bruidstaart drama

Afgelopen vrijdag afgeleverd. Ik ben niet helemaal tevreden over dit mega project, kwam vooral door de hoge luchtvochtigheid en de warmte van vorige week. De fondant wilde niet en ik had al weken van te voren de bloemblaadjes voor de lelies gemaakt om goed uit te harden maar toen ik de bloemen in elkaar wilde zetten op de morgen van afleveren van de taart zakten ze als een plumpudding in elkaar. Met opbouwen van de taart op lokatie, ik had ze in twee delen vervoerd, zakte de middelste taart schuin weg waardoor de bovenste drie lagen scheef stonden. Nou toen was ik natuurlijk helemaal teleurgesteld na twee dagen hard gewerkt te hebben hieraan en dacht nou stop ik met deze hobby. Gelukkig was het bruidspaar wel tevreden.

http://i62.tinypic.com/28guhx1.jpg

groetjes Hanneke

2

Re: Mega barok bruidstaart drama

Ik vinde de taart (en) er schitterend uit zien!!
Mooie decoratie (cricut?  :) ) en kleur combi.

Ik denk te zien waar de stapel wat scheef is en ik kan mij voorstellen dat je daar enorm van baalt, maar in de meeste gevallen ziet de klant daar helemaal niets van.
Terecht dat het bruidspaar tevreden was!  :thumb:

3

Ik vind hem ook erg mooi

4

Zonde van je lelies en al je harde werk zeg, maar ik vind hem ook gewoon mooi. Vergeet niet dat jij het perfecte plaatje in je hoofd hebt en anderen gewoon zien wat ze zien. En dat maakt wel indruk hoor, het is echt een mooie taart. Ik vind het ook leuk hoe het patroon van de taart terugkomt in het taartvorm.

Tieneke

5

Ondanks al je pech, vind ik het een mooie taart geworden.

6

Ja Tante Tien ik had i.d.d. Het perfecte plaatje in mijn hoofd en dan ben je zo teleurgesteld als het mis gaat.

Nice Lady alles is met de hand gedaan. ik heb de barok mold van Wilton en de damask mavelous onlay gebruikt.

groetjes Hanneke

prachtig

https://www.facebook.com/Fienstaarten
hoogeloon nbr omgeving eindhoven

8

wauw, wat een enorme taart en wat is die mooi geworden :thumb:  :thumb:

Wel jammer voor je teleurstellingen maar gelukkig was het bruidspaar super tevreden en met recht :D

Echt een heel mooie taart :)

9

Bedankt voor jullie lieve reacties dat geeft de burger weer moed  :)

groetjes Hanneke

10

Drama? Waar dan?  :rolleyes:
knap werk hoor! Om trots op te zijn!

11

Wat jammer dat t zo tegenzat. Maar gelukkig niets van te zien, hij is prachtig en indrukwekkend! Dus je hoeft geen andere hobby te zoeken  :)

Hoi Hanneke,

Wat leuk dat je hier post. Ik vind je bruidstaart erg mooi geworden, ondanks je vele werk van de marvelous mold die je hebt gebruikt.

Over een tijdje vind je het wel weer leuk. Gewoon doorgaan!

13

Tante Tien schreef:

Zonde van je lelies en al je harde werk zeg, maar ik vind hem ook gewoon mooi. Vergeet niet dat jij het perfecte plaatje in je hoofd hebt en anderen gewoon zien wat ze zien. En dat maakt wel indruk hoor, het is echt een mooie taart. Ik vind het ook leuk hoe het patroon van de taart terugkomt in het taartvorm.

Tieneke

Dat is inderdaad zo waar. Dat heb ik ook vaak. En daar ben ik over een paar weken ook bang voor bij een bruidstaart. Ik zie het al helemaal voor me, maar zo bang dat het toch niet zo perfect zal gaan worden.

Ik vind je taart goed gelukt hoor!!