Wat betreft niet eten, mijn dochter van toen 1 heeft bijna de helft weg zitten werken van haar mepper van 12cm!
Niets viespeuken/graaien/meppen, maar gewoon heel netjes stukje voor stukje het in je mond doen!
Die mepper van haar was gevult met kersen jam en bekleed met marsefond.(met een superdunne laag botercreme om af te smeren)
Nou die miep van mij vond hem heerlijk, en zo ken ik er nog veel meer die de mepper gewoon opeten en ook echt er veel van eten.
Ik zou persoonlijk niet gaan voor een verantwoorde mepper daarbij zie ik ook een hoop praktische bezwaren, waar wou je hem mee bekleden? Appelmoes laat marsepein en fondant smelten voor de zon, door het hoge vocht gehalte. Afsmeren met dikke laag botercreme?, dan kan je net zo goed met jam(desnoods light) vullen en dunne laag fondant.
Ze zijn maar 1x jarig(en met 2 hoeven ze echt geen mepper meer) in het jaar en worden maar 1x 1. En als je vind dat ze op een gegeven moment genoeg hebben gehad dan haal je hem toch gewoon weg? (dat heb ik ook gedaan toen ik erachet kwam dat ze toch al heel erg aan het smullen was geweest en ik het genoeg voor d'r vond)
Avalon's magical cakes