Onderwerp: cupcakes met fudge
Hoi hoi, weet iemand of ik stukjes fudge van lonka met m'n cupcakejes mee kan bakken?
Alvast bedankt voor het antwoord.
Groetjes Vonn
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » cupcakes met fudge
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoi hoi, weet iemand of ik stukjes fudge van lonka met m'n cupcakejes mee kan bakken?
Alvast bedankt voor het antwoord.
Groetjes Vonn
Ik heb hier op het forum een keer een topic zien langskomen waarbij iemand meedeelde dat ze helemaal naar de bodem waren gezakt, het wel lekker was maar er onaangenaam uitzag. Ik zoek em wel fve op voor je.
Ik heb hier op het forum een keer een topic zien langskomen waarbij iemand meedeelde dat ze helemaal naar de bodem waren gezakt, het wel lekker was maar er onaangenaam uitzag. Ik zoek em wel fve op voor je.
dank je wel, wordt waarschijnlijk niet echt een succes.
xNariimanee schreef:Ik heb hier op het forum een keer een topic zien langskomen waarbij iemand meedeelde dat ze helemaal naar de bodem waren gezakt, het wel lekker was maar er onaangenaam uitzag. Ik zoek em wel fve op voor je.
dank je wel, wordt waarschijnlijk niet echt een succes.
Nee denk ik ook niet. Misschien kan je die fudge smelten en dan er soortvan ingieten zodat je een marmeren effect krijgt? Lijkt me erg lekker.
Oh, ik heb dat vaker gedaan, gewoon kleine stukjes snijden en dan erdoor doen. Lekker hoor. Vooral als je chocoladecake hebt.
Tieneke
Oh, ik heb dat vaker gedaan, gewoon kleine stukjes snijden en dan erdoor doen. Lekker hoor. Vooral als je chocoladecake hebt.
Tienteke
Oh oké, dus dat gaat wel lukken, dan ga ik dat van de week proberen. Lijkt me zo lekker, kan ik dan gewoon wat cacao poeder door de mix doen?
Bedankt voor je reactie
Ik heb het toevallig vorige week geprobeert, de blokken in kleine stukjes gesneden en meegebakken. Ze zakten inderdaad naar de bodem maar het was wel heel lekker. Ik dacht zelf om de volgende keer te proberen de onderste helft van een cupcakje een beetje te bakken en dan fudge erop en dan de rest van het beslag erop en helemaal afbakken. Maar dat heb ik dus nog niet geprobeert.
succes!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » cupcakes met fudge