1

Onderwerp: Communie

De laatste twee taarten van vandaag... nu alleen nog 12 cupcakes maken en dan 3 weken vakantie! Viel me niet mee met dit plak weer....

https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfa1/t1.0-9/10511088_773446716040923_2466094102859935799_n.jpghttps://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xaf1/t1.0-9/10346115_773446746040920_2655346476870335482_n.jpg

2 Laatst bewerkt door Tante Tien (27-07-2014 06:10)

Re: Communie

Mooi en lief zeg. Broer en zusje?

Fijne vakantie!

Tieneke

3

ja inderdaad broer en zus!

4

heel erg mooi en zo lief :thumb:  :thumb:

hele fijne vakantie :D

5

He, deze herken ik, ze zijn dus toch naar jou gegaan.
Leuke taart geworden, hoe groot is de onderste? Moest elk voor 30 personen worden toch?
(Goed idee, een rechthoekige taart, mijn bakpan-wens-lijstje groeit weer, haha)

website: One of a Cake! of www.facebook.com/OneOfaCake
ook voor prints op ouwel & frosty!

6 Laatst bewerkt door Jessi bakt (27-07-2014 21:53)

Siena schreef:

Leuke taart geworden, hoe groot is de onderste? Moest elk voor 30 personen worden toch?

Wat herken je dan Geesiena? Want het design komt niet van hun kant maar van de mijne! Of bedoel je de datum en namen combinatie? Grappig!

Ze zijn beide voor 36 personen trouwens en ik heb geen rechthoekige pan maar een vierkante gebruikt en dan aan de voorkant wat afgesneden en dat weer aan de zijkant er tegenaan geplakt zodat ik een rechthoek kreeg!

7

Leuke designs ! Mooi gemaakt ook

8

Mooie taarten geworden Jessica.
.

9

Jessi bakt schreef:
Siena schreef:

Wat herken je dan Geesiena? Want het design komt niet van hun kant maar van de mijne! Of bedoel je de datum en namen combinatie? Grappig!

Ze zijn beide voor 36 personen trouwens en ik heb geen rechthoekige pan maar een vierkante gebruikt en dan aan de voorkant wat afgesneden en dat weer aan de zijkant er tegenaan geplakt zodat ik een rechthoek kreeg!

Sorry voor de onduidelijkheid, bedoelde de aanvragers/ aanvraag.
En eigenlijk toch ook het design, zulk soort foto's lieten ze idd als voorbeeld zien.
(bedoel dan het ruitpatroon, boek, ketting)
Ik heb de ouders doorverwezen en o.a. ook jou adres gegeven.

website: One of a Cake! of www.facebook.com/OneOfaCake
ook voor prints op ouwel & frosty!

10

Siena schreef:
Jessi bakt schreef:
Siena schreef:

Sorry voor de onduidelijkheid, bedoelde de aanvragers/ aanvraag.
En eigenlijk toch ook het design, zulk soort foto's lieten ze idd als voorbeeld zien.
(bedoel dan het ruitpatroon, boek, ketting)
Ik heb de ouders doorverwezen en o.a. ook jou adres gegeven.

grappig! Bedankt voor het doorverwijzen!